ارائه هنر و تاریخ ایران زمین در قاب نمایشگاه

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی قزوین گفت: هجدهمین نمایشگاه فرش دستباف قزوین مورخ ۶لغایت ۱۴دی ماه با هدف بهبود و ارتقاء کیفیت و بالابردن اصالت فرش دستباف برگزار می شود.

ارائه هنر و تاریخ ایران زمین در قاب نمایشگاه

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «احمد خورگامی» مدیر عامل نمایشگاه بین المللی قزوین اظهار کرد: امسال هجدهمین نمایشگاه فرش دستباف قزوین تنها در یک دوره و به مدت 9 روز از تاریخ 6لغایت 14دی  ماه با هدف بهبود و ارتقاء کیفیت و بالابردن اصالت فرش دستباف  در محل نمایشگاه بین المللی قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این تغییر به منظور ارائه تجربه ای منحصر به فرد به بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان صورت گرفته است.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی قزوین با بیان اینکه افزایش مدت زمان برگزاری این فرصت را به مخاطب می دهد تا با هنر اصیل ایرانی ارتباط بیشتری برقرار کنند گفت:  حضور برترین تولید کنندگان در این رویداد، فرصت استثنایی برای نمایش آثار و تکنیک های جدید از سوی تولید کنندگان برتر فرش ایران خواهد بود.

خورگامی خاطرنشان کرد: هنر فرش دستبافت ایران یکی از غنی ترین و قدیمی ترین صنایع در جهان به حساب می آید و این هنر، با تاریخچه ای غنی، نه تنها نماد فرهنگ و شکوه ایران، بلکه نمایانگرمهارت و خلاقیت هنرمندان بافنده نیز می باشد.

وی تصریح کرد: فرش دستبافت ایران به دلیل طراحی های هنری متنوع و کیفیت بالا در بازار جهانی از شهرت بسیار قابل قبولی برخوردار است.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی قزوین اظهار کرد: کارگاه ها و سمینار های تخصصی صنعت فرش و ایجاد بستری مناسب برای تعامل و همکاری بین تولید کنندگان، بازرگانان و هنرمندان از اهداف اصلی این نمایشگاه می باشد.

لازم بذکر است؛ این نمایشگاه به عنوان یک نمایشگاه کلیدی در استان قزوین و کشور شناخته می شود و مورد استقبال گسترده ای قرار خواهد گرفت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان