واکنش رئیس سابق فدراسیون فوتبال به اظهارات دونده ناکام/ مدالیست های المپیک جت شخصی نداشتند!

رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی و فوتبال به صحبتهای دونده ناکام ایران در پاریس واکنش نشان داد.

واکنش رئیس سابق فدراسیون فوتبال به اظهارات دونده ناکام/ مدالیست های المپیک جت شخصی نداشتند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی و فوتبال از نتایج دوومیدانی ایران و نماینده های ایران در پاریس انتقاد کرد.

کفاشیان گفت: المپیک پاریس چه با نتیجه خوب و چه با نتیجه بد تمام شد از حالا باید برای آینده با مدیریت خوب بدنه جدید فدراسیون برنامه ریزی کنیم. کار دوومیدانی ایران برای تکرار افتخارات گذشته همچنان سخت است. تا المپیک بعدی چهار سال فرصت باقی است و گرفتن سهمیه‌های زیاد و رسیدن به مدال هم آسان نیست ولی با همه شرایط نباید نا امید شد. باید از استعدادهایی که داریم استفاده کنیم تا در بازی‌های آسیایی و المپیک 2028 شایستگی هایمان را نشان دهیم.

ریس سابق فدراسیون دوومیدانی در واکنش به صحبت‌های مطرح شده از سوی تفتیان که گفته بود رقبای او امکانات بهتری برای تمرین داشتند و حتی با جت شخصی به المپیک آمده بودند، اظهار کرد: واقعیت این است که امکانات ما هم چندان بد نیست در حال حاضر مجموعه آفتاب انقلاب بازسازی شده، ورزشکاران خوبی هم داریم. فدراسیون هم در تلاش است که وضعیت را بهبود ببخشد. اما سوال من این است که مگر بچه‌های کشتی و تکواندو ما که مدال آوردند، با جت شخصی راهی المپیک شده بودند؟ امیدوارم دونده‌های ما تلاش خود را روی تمرین بهتر و بیشتر بگذارند و فدراسیون هم با بهتر کردن شرایط گام مهمی را برای موفقیت این رشته در رویدادهای پیش رو بردارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان