۲۳ سال پیش در همین روزها اتفاق افتاد؛ از مخالف‌خوانی در مجلس با کابینه تا رأی موافق به تمام وزرای پیشنهادی

آیت الله هاشمی رفسنجانی روز سوم شهریور ۱۳۸۰ در مورد دیدار با یک نماینده سابق مجلس، سفیر جدید ایران در بلاروس و مساله فلسطین و بازخورد رای موافق به همه کابینه نوشته‌ است.

23 سال پیش در همین روزها اتفاق افتاد؛ از مخالف‌خوانی در مجلس با کابینه تا رأی موافق به تمام وزرای پیشنهادی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ 3 شهریور 1380 آمده است: 

آقای [حسین] مرعشی، [نماینده کرمان] آمد. در مورد برنامه سفر کرمان مذاکره‌ کردیم. آقای کاظم استادی، با نامه‌ای از پدرش [آقای رضا استادی‌مقدم] آمد. کتابی برای تاریخ انقلاب نوشته است؛ توضیحاتی داد و خواستار نوشتن مقدمه توسط من شد. گفتم بررسی می‌کنم، اگر کتاب خوب باشد، می‌نویسم. با مصاحبه با تعدادی از نیروهای مبارز و آوردن خاطرات و اظهارات آنها، مطالب خوبی تنظیم کرده است.

آقای [محمدحسن] قلی، نماینده سابق الیگودرز آمد. از مشکلات زندگی و بی‌خانگی در تهران شکایت‌ کرد و گفت، می‌خواهد به‌خاطر مشکلات به الیگودرز برگردد. گفتم، به محسن در [شرکت] مترو مراجعه کند.

عصر، آقای [موسی هاشمی] گلپایگانی، سفیر جدید در بلاروس آمد. مشورت‌ کرد. قبلاً سفیر ایران در اُزبکستان بوده. بلاروس، به‌خاطر مخالفت با توسعه ناتو به سوی شرق، با ایران اشتراک نظر دارد. آقای [یدالله] رحیمیان از اصفهان آمد. اوضاع شهر و وضع حوزه‌ها و علما را گفت و در مورد مصوبه مجمع [تشخیص مصلحت نظام]، در خصوص اصلاحات ارضی زمان شاه، صحبت شد.

امروز فلسطینی‌ها، با حمله به یک مرکز نظامی اسرائیل در جنوب غزه، سه نفر نظامی را کشته و جمعی را زخمی‌ کرده‌اند. اسرائیل مقابله به مثل را آغاز کرده است. بعضی از تندروهای صهیونی، از جنگ صحبت می‌کنند.

در اخبار رسانه‌های امروز داخل و خارج، اظهار تعجب از بحث‌های مخالفت‌آمیز و تند مجلس در مورد کابینه و سپس رأی موافق به تمام وزرا[ی پیشنهادی]، زیاد است.

29215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان