حصارکشی پارک لاله و سایر بوستان‌ها/ عضو شورای شهر تهران: ما نیز از میزان گودبرداری نگران هستیم!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از ارائه گزارش شهرداری تهران به شورای شهر در مورد چرایی حصارکشی در بوستان‌ها خبر داد.

حصارکشی پارک لاله و سایر بوستان‌ها/ عضو شورای شهر تهران: ما نیز از میزان گودبرداری نگران هستیم!

به گزارش خبرآنلاین،ناصر امانی در مورد چرایی حصارکشی در داخل بوستان لاله با بیان اینکه شهرداری تهران اعلام کرده است که در حال احداث مخزن ذخیره‌سازی آب مصرفی در داخل پارک لاله است، گفت: این مسئله مورد اعتراض ما نیز هست چراکه شهرداری اعلام کرده که در محدوده‌ای می‌خواهد این حفاری را برای جانمایی مخازن انجام دهد که چمن است اما دور این چمن ها تعداد زیادی درخت وجود دارد و باید مطمئن شویم که این حفاری صدمه‌ای به درختان نمی زند.

ایسنا در خبری نوشت:وی با بیان اینکه چند روز گذشته عده‌ای از دوستداران محیط زیست که نگران خشک شدن درختان و حصارکشی در بوستان‌ها بودند به شورای شهر مراجعه کرده و با آنها صحبت کرده و دغدغه‌هایشان را نیز با مهندس چمران در میان گذاشتند، گفت: حفظ درختان و فضای سبز به یک دغدغه و مطالبه عمومی بدل شده است که اتفاق خوبی است که مردم  بر فضای سبز حساس  شدند.

امانی ادامه داد: شهروندان از ساخت و ساز نگران هستند و ما نیز از میزان گودبرداری نگران هستیم و باید بررسی کنیم که آیا گودبرداری به درختان لطمه می‌زند یا خیر؟ و اساسا جانمایی این قسمت از پارک به درستی انجام شده؟ و یا می‌توانستند در مکان دیگری این مخازن را جانمایی کنند؟ در کل ابهامات و سوالات زیادی در این زمینه وجود دارد که باید پاسخ مناسبی به آنها داده شود که قرار شد شهرداری لیست کاملی از بوستان‌هایی که بخشی از آن را احصار کشیدند برای شورا ارسال کنند و مقرر شد در این گزارش در مورد چرایی حصارکشی و زمان‌بندی رفع آن قید شود.

44.jpg

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان