نارضایتی تیم گل‌محمدی از محل برگزاری بازی استقلال

مدیرعامل فولاد می‌گوید که استقلال خوزستان باید مشکل استادیومش را حل کند، چمن فولاد آرنا کشش چند بازی متوالی را ندارد.

نارضایتی تیم گل‌محمدی از محل برگزاری بازی استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان در شرایطی باید به مصاف هم بروند که سازمان لیگ ظهر امروز محل برگزاری این بازی را استادیوم شهدای فولاد اعلام کرده بود که در ادامه نیز شایعاتی درباره مکان این مسابقه مطرح شد.

به نقل از برنا، یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شد که فولاد با برگزاری این بازی در استادیوم شهدای فولاد مخالفت کرده است اما اکنون هوشنگ نصیرزاده می‌گوید که استقلال خوزستان تاکنون درخواستی برای میزبانی از استقلال تهران در ورزشگاه فولاد ارائه نداده است.

هوشنگ نصیرزاده در خصوص امکان میزبانی استقلال خوزستان از آبی‌پوشان تهرانی در ورزشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: مسئولین استقلال خوزستان برای دیدار اول‌شان از ما درخواست کردند که این بازی در ورزشگاه فولاد خوزستان برگزار شود که ما هم موافقت کردیم. برای دیدار بعدی درخواستی نداشته‌اند، اگر هم درخواست کنند مورد مطالعه قرار می‌گیرد ولی در هر صورت باید این مشکل را حل کنند.

وی افزود: اسپانسر استقلال خوزستان مثل اسپانسر ما یک شرکت بزرگ صنعتی است. آن‌ها باید سریعتر این مسئله را حل کنند ما که نمی‌توانیم! چمن ورزشگاه ما کشش ندارد که چند دیدار پی در پی در آن برگزار شود، ما حتی خودمان در آن زمین تمرین نمی‌کنیم.

وی در پایان در واکنش به برگزاری دیدار فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین گفت: در هر صورت این ورزشگاه از نظر مسافت به تهران نزدیک‌تر است، به نظر من اینجا از ورزشگاه اراک که فاصله بیشتری تا تهران دارد، بهتر است.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان