هفته دولت، ۶۵ پروژه راهداری در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از بهره برداری و افتتاح ۶۵ طرح راهداری در هفته دولت سالجاری خبر داد.

هفته دولت، 65 پروژه راهداری در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اعلام این خبر افزود: در هفته دولت 65 پروژه راهداری با اعتبار 244 میلیارد تومان در سطح استان به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: طرح‌های قابل افتتاح  در هفته دولت در حوزه راهداری آذربایجان‌غربی شامل 18 طرح در حوزه ایمنی راه و حریم، 7 طرح در حوزه نگهداری ابنیه فنی، 13 طرح در حوزه راه روستایی، 27 طرح در حوزه نگهداری راهها و یک طرح نیز در بخش مرکز مدیرت راه‌ها است.

دست نشان با اشاره به همت اداره کل راهداری آذربایجان‌غربی در جهت رفع نقاط حادثه خیز استان است، خاطر نشان کرد: از جمله 18 طرحی که در حوزه ایمنی راه و حریم اداره کل در هفته دولت افتتاح می‌شود می توان به حذف 13 نقطه پرتصادف استان، 2000 کیلومتر خط کشی، نصب 350 عدد تابلو و علائم، نصب بالغ بر 2 کیلومتر نیوجرسی و ایجاد 5 کیلومتر روشنایی طولی در محورهای مواصلاتی استان با اعتبار هزینه شده 862 میلیارد ریال اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: لکه گیری و آسفالت بیش از 59 کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان، آسفالت بیش از 43 کیلومتر راه روستایی و احداث 7 دستگاه پل از دیگر طرح‌های هستند که در حوزه راه روستایی، نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی در هفته دولت سالجاری به بهره برداری می رسند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان