خدمت‌رسانی ۵۷ موکب به زائران رضوی

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به خدمت‌رسانی ۴۸ موکب‌ استان سمنان در مسیر زائران حرم رضوی، گفت: ۹ موکب استان نیز در شهر مشهد مستقر شده تا به زائران خدمات ارائه دهند.

خدمت‌رسانی 57 موکب به زائران رضوی

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،رئیس بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه مردم و مسئولان استان سمنان همگی خادم‌الرضا (ع) هستند، افزود: هرساله به زوار علی بن موسی‌الرضا(ع) در سطح استان سمنان خدمات ارائه می‌شود و امسال نیز همه در تلاش هستند تا به زائران حرم رضوی خدمات با کیفیتی ارائه دهند.  
وی تصریح کرد: هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی مربوطه صورت‌ گرفته و تدابیر لازم جهت ارائه مطلوب خدمات در ایام پایانی ماه صفر به زائران اندیشیده شده است.  
کاشفی با اشاره به فعالیت و خدمات‌دهی 122 گروه جهادی در شهرستان‌های استان سمنان و همچنین در مشهد مقدس اظهار کرد: این گروه‌های جهادی از ١٠ لغایت ١6 شهریورماه، به خدمت‌رسانی مشغول هستند. 
 
وی در ادامه افزود: 18 گروه جهادی در میامی، 38 گروه جهادی در شاهرود، 17 گروه جهادی در دامغان، 14 گروه جهادی در سمنان، 10 گروه جهادی در مهدی‌شهر، 6 گروه جهادی در سرخه، هفت گروه جهادی در آرادان و 12 گروه جهادی در گرمسار در این مدت به زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) خدمات ارائه خواهند کرد.  
کاشفی با اشاره به برپایی و خدمت‌رسانی 48 موکب‌ استان سمنان در مسیر زائران حرم رضوی، بیان کرد: 9 موکب در میامی، 12 موکب در شاهرود، هفت موکب در دامغان، پنج موکب در سمنان، پنج موکب در مهدی‌شهر، دو موکب در سرخه، سه موکب در آرادان و پنج موکب در گرمسار مستقر شده تا به زائران خدمات ارائه دهند.  
این مقام مسئول با اشاره به اینکه ٩ موکب استان سمنان نیز از ١٢ الی١4 شهریورماه  به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران رضوی در مشهد مقدس حضور خواهند داشت، بیان کرد: در این ایام مواکب استان سمنان به ارائه خدمت به زائران علی بن موسی‌الرضا (ع) در زمینه اسکان و تغذیه می‌پردازند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان