خبر خوش به استقلالی‌ها درباره مهرداد محمدی

به‌دنبال برگزاری جلسه بین بازیکن جنجالی فصل گذشته استقلال و مدیرعامل این باشگاه، در نهایت موانع موجود برای ثبت قرارداد این بازیکن در فهرست استقلال برداشته و قرارداد وی در سازمان لیگ ثبت شد.

خبر خوش به استقلالی‌ها درباره مهرداد محمدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درست پس از پایان بازی استقلال و پیکان در آخرین بازی لیگ بیست‌وسوم که منجر به قهرمانی پرسپولیس و دومی استقلال شد، مهرداد محمدی مصاحبه‌ای حاشیه‌ای انجام داد که با محرومیت سنگین وی همراه شد. حرف‌های تند این بازیکن باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محمدی را با محرومیت 6 جلسه‌ای جریمه کند.

به گزارش ایرنا، با توجه به اینکه محمدی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نمی‌توانست استقلال را همراهی کند، او با مدیران استقلال جلسه‌ای را برگزار و به توافق دست پیدا کرد که نامش از فهرست آبی‌پوشان تهرانی کنار گذاشته شود. با توجه به اینکه نام این بازیکن در فهرست استقلال قرار نداشت، شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن از استقلال مطرح شد.

با این حال، امروز مهرداد محمدی جلسه‌ای را با فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار کرد. در این جلسه طرفین در فضایی دوستانه مذاکره کرده و در نهایت موانع موجود برای ثبت قرارداد این بازیکن در فهرست استقلال برداشته شد.

پیگیری‌ها حکایت از این دارد که اقدامات لازم برای ثبت قرارداد محمدی در سازمان لیگ انجام شده و بدین‌ترتیب جدایی او از جمع آبی‌پوشان تهرانی منتفی است. محمدی برای همراهی استقلال مقابل الغرافه در هفته اول لیگ نخبگان آسیا مشکلی نخواهد داشت.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان