سخنگوی دولت: فقر خروجی درست عمل نکردن سیستم است/ فقر در جامعه درحال افزایش است

سخنگوی دولت با بیان اینکه «فقر» خروجی درست کار نکردن سیستم است، افزود: در جامعه شاهد افزایش فقر هستیم، چرا سیستم‌ها درست کار نمی‌کنند. زمانی که سیستم‌ها درست عمل نمی‌کنند سیستم‌های خودجوش مانند سمن‌ها متولد می‌شوند زیرا به آنها نیاز داریم.

سخنگوی دولت: فقر خروجی درست عمل نکردن سیستم است/ فقر در جامعه درحال افزایش است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فاطمه مهاجرانی عصر شنبه 17 شهریور 1403 در مراسم دیدار با فعالان اجتماعی و مدیران سازمان‌های مردم نهاد که با حضور احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: شوپنهاور می‌گوید «چرا دردی که درد من نیست، درد من می‌شود و من را آزار می‌دهد؟» واقعیت این است که سازمان‌های مردم نهاد دقیقا همین هستند. ما انسان‌ها به خیر جمعی نیاز داریم. به این دلیل کار خیر می‌کنیم زیرا به آن نیاز داریم تا حال‌ ما خوب ‌شود.

بنابر روایت ایرنا، وی ادامه داد: واقعیت این است که در سال‌هایی که گذشت اگر سمن‌ها نبودند مشخص نبود در حوزه‌های مختلف چه اتفاقاتی رخ می‌داد. سمن‌ها گل‌هایی هستند که باعث می‌شوند دیوار کج جامعه ما زیبا به نظر بیاید. از اینکه در کنار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستم احساس غرور می‌کنم زیرا او از جنس، کار و تغییر است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: جمله‌ای خواندم از نویسنده‌ای با این مضمون که دنیا را از آنچه گرفته‌اید بهتر تحویل بدهید، خواه با کاشتن یک گل، خواه با تربیت یک فرزند. امیدوارم ما نیز اینچنین پیش برویم.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان