شرایط اولین رقبای استقلال و پرسپولیس در آسیا

اولین رقبای استقلال و پرسپولیس در آسیا شرایط مشابهی با تیم های تهرانی در شروع لیگ داشته اند.

شرایط اولین رقبای استقلال و پرسپولیس در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرخابی‌های پایتخت روز 26 شهریورماه کار خود را در نخستین دوره از رقابت‌های لیگ الیت استارت می‌زنند. استقلال در ورزشگاه شهر قدس میزبان الغرافه قطر خواهد بود و مکان میزبانی  الاهلی از پرسپولیس هم همچنان نامشخص است. این در حالی است که رقبای نمایندگان ایران در لیگ‌های داخلی خود متحمل یک شکست شده‌اند.

الغرافه قطر تاکنون سه بازی در لیگ ستارگان قطر را انجام داده و شرایطی دقیقا مشابه آبی‌های تهران در را تجربه می‌کنند. شاگردان پدرو مارتینز با یک تساوی مقابل الخور و شکست مقابل الاهلی کار را آغاز کردند و در نهایت با پیروزی 2-1 مقابل الریان تا حدی خود را از بحران خارج ساختند. با این حال حریف قطری استقلال در رقابت‌های QSL CUP و در آخرین مسابقه خود و مصاف با الوکره، با نتیجه 3-0 متحمل شکست شد. شکستی که البته در غیاب بسیاری از ستارگان و ملی‌پوشان الغرافه رقم خورد.

رقیب نخست پرسپولیس نیز با شکست در ضربات پنالتی در نیمه‌نهایی سوپرجام عربستان پا به رقابت‌های لیگ گذاشت. شاگردان یایسله در نخستین دیدار خود با گل‌های عبدالکریم دریسی و روبرتو فیرمینو العروبه را شکست دادند اما در مصاف با الفاتح عربستان، این الاهلی بود که با نتیجه 1-0 بازنده میدان شد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان