علی صادقی و یوسف تیموری به تلویزیون می‌آیند

قائم مقام شبکه سه سیما از تولید و آغاز پخش برنامه‌های «چهارپایه» و «داستان شد» به مناسبت ماه مبارک ربیع‌الاول در این شبکه خبر داد.

علی صادقی و یوسف تیموری به تلویزیون می‌آیند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی بلوکات ـ قائم مقام شبکه سه سیما ـ با اشاره به برنامه‌های جدید این شبکه به مناسبت ایام ربیع‌الاول گفت: برنامه‌های «عمارت»، «چهارپایه» و «داستان شد» که هر سه در حوزه سرگرمی هستند، از نیمه دوم شهریور ماه روی آنتن خواهند رفت.

وی ادامه داد: «عمارت» برنامه‌ای با موضوع تردستی است که با حضور پژمان بازغی، ملیکا زارعی، لیلا اوتادی و وحید شمسایی و با اجرای سعید فتحی روشن برگزار خواهد شد.

به گفته‌ قائم مقام شبکه سه سیما «چهارپایه» هم برنامه‌ای طنز است که با حضور علی صادقی، یوسف تیموری، کاظم نوربخش و قدرت‌اله ایزدی (رشید) تولید و پخش می‌شود.

بلوکات همچنین از طی شدن مراحل تولید «داستان شد» که برنامه‌ای سرگرم‌کننده با محوریت کتاب است، خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌شود این برنامه تا سالروز میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) در 17 ربیع الاول، روانه آنتن شود.

وی عنوان کرد: جهت تولید این برنامه‌ها در راستای افزودن نشاط اجتماعی تلاش‌های فراوانی صورت گرفته است، امیدواریم که این برنامه‌ها بتوانند باعث شادی مخاطبان گرامی شوند.

قائم مقام شبکه سه سیما بیان کرد که برنامه‌های «سمت خدا» و «طبیب» هم در ماه ربیع الاول، ان شاء الله با فضایی جدید روی آنتن خواهند رفت.

245245

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان