گل‌محمدی به‌دنبال جذب یک بازیکن از پرسپولیس

هافبک مازاد پرسپولیس احتمالا دوباره شاگرد گل محمدی می‌شود.

گل‌محمدی به‌دنبال جذب یک بازیکن از پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سینا اسدبیگی هنوز تکلیفش برای ادامه فصل مشخص نشده و این بازیکن به دنبال راهی برای جدایی از پرسپولیس است. مدیران پرسپولیس تلاش‌شان بر این بود که با سینا اسدبیگی برای قطع همکاری به توافق برسند.

به گزارش خبرورزشی، با وجود جلسات برگزار شده با اسدبیگی، این هافبک باتجربه برای جدایی از پرسپولیس چراغ سبز نشان نداد اما با این وجود، مدیران باشگاه با ارسال نامه‌ای به سینا اسدبیگی، خواهان عدم حضور او در تمرینات شدند و نام این بازیکن را هم از فهرست آسیایی خود خط زدند تا هافبک انرژیک سرخ پوشان به پایان کارش در پرسپولیس نزدیک شود.

طی یکی دو روز گذشته و با توجه به احتمال حضور اورونوف در لیست زیر 25 ساله‌های پرسپولیس ، شایعاتی در خصوص بازگشت این بازیکن به جمع قرمزهای پایتخت مطرح شد ولی خود این بازیکن در گفت‌وگو با خبرورزشی از بازگشتش ابراز بی اطلاعی کرد. اسدبیگی خواهان دریافت مطالباتش شده و به همین دلیل با پرسپولیس فسخ نکرده است.

او طلبش را به صورت نقد می‌خواهد ولی باشگاه پرسپولیس قصد داشت پول این بازیکن را به صورت قسطی پرداخت کند که با مخالفت اسدبیگی روبرو شد. هافبک پرسپولیس که ترجیح می‌دهد از این تیم جدا شود، طی روزهای اخیر با یحیی گل محمدی صحبت‌هایی را انجام داد تا در صورت فسخ قرارداد و جدایی از پرسپولیس راهی فولاد شود.

یحیی شناخت کافی از اسدبیگی دارد و این بازیکن توسط گل محمدی به پرسپولیس آمد. از همین رو خود اسدبیگی هم تمایل دارد دوباره با گل محمدی کار کند و راهی فولاد شود. گفتنی است طی یکی دو روز آینده تکلیف فسخ قرارداد سینا با پرسپولیس مشخص خواهد شد و احتمال جدایی این بازیکن بسیار زیاد است.  

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان