مسابقات ۷ خوان رستم بود!

نفر سوم رقابتهای فانکشنال فیتنس گفت: مسابقات فانکشنال فیتنس در ۶ مرحله بسیار سنگین برگزار شد و به نوعی ۷ خوان رستم بود.

مسابقات 7 خوان رستم بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات فانکشنال فیتنس قهرمانی تهران برای انتخاب نفرات برتر جهت حضور در انتخابی تیم ملی فانکشنال فیتنس روز جمعه برگزار شد. این مسابقات با حضور نزدیک به 40 ورزشکار و از طریق فراخوان هیات تهران و ثبت نام ورزشکاران این رشته از صبح ساعت 8 روز جمعه لغایت 7 شب و در فرهنگسرای قبا در 6 مرحله مختلف برگزار شد و نفرات برتر آن مشخص شدند.

امیرعلی گلگون که در این مسابقات به عنوان سوم رسید، ابتدا درباره خودش و حضورش در این مسابقات اظهار داشت: من متولد 86 هستم و ورزش فانکشنال فیتنس را قریب به 2 است که انجام می دهم. پیش از این رشته، مدتی فوتسال بازی کردم و در رشته های هندبال و تکواندو نیز کار کرده ام اما در نهایت این رشته را برای فعالیت انتخاب کردم. این جزو نخستین مسابقاتی بود که در آن شرکت کردم و از نتیجه کسب شده، راضی ام.

وی درباره کیفیت و سطح مسابقات گفت: این مسابقات در 6 مرحله بسیار سنگین برگزار شد و به نوعی 7 خوان رستم بود. مسابقات به اندازه ای سنگین و سطح بالا بود که خیلی از شرکت کننده ها در میانه راه انصراف دادند و به پایان نرسیدند و به نوعی کم آوردند. فانکشنال فیتنس ذهن جنگجو می خواهد. کیفیت برگزاری مسابقات نیز بسیار خوب بود و تمامی تجهیزات استفاده شده برای این مسابقه نو بود و فرسودگی نداشت.

گلگون ادامه داد: برای این مسابقه اسپانسرهای بزرگی حضور داشتند و این خود نشان می داد که مسابقات معتبر است اما متاسفانه رسیدگی به ورزشکاران بسیار کم بود و هیچ امکان ویژه ای برای وزرشکاران در نظر گرفته نشده بود. جوایز مسابقاه هم در حد آن نبود و تنها به نفر نخست مکمل کربوهیدرات دادند که چندان ارزشی نداشت و در سطح مسابقه نبود. عجیب اینکه نفرات دوم و سوم نیز جایزه نگرفتند.

این ورزشکار فانکشنال فیتنس درباره برنامه آینده اش گفت: طبق اعلام قبلی قرار است نفرات برتر این مسابقه به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام شوند و برنامه بعدی من موفقیت در این رقابتهای انتخابی تیم ملی است تا ملی پوش شوم.

253

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان