آنچه که باید در مورد زیورآلات مردانه بدانید

پوشیدن لوازم و زیورآلات مردانه مشکلی به ابعاد غار علاءالدین است

fashionbeans

پوشیدن لوازم و زیورآلات مردانه مشکلی به ابعاد غار علاءالدین است. استفاده از قطعات طلایی همانند اعضای گروه‌های موسیقی و یا همانند فراعنه مصری در مصر باستان، مصریانی که از قطعات طلایی برای نشان دادن قدرت خود بر مردم رعیت استفاده می‌کردند. مردم رعیت هم بر اساس باورهای خود از این خدایان ساختگی اطاعت می‌کردند و برای زمین‌های خود آن‌ها را دعا می‌کردند. با بنیتا همراه باشید.

از طرفی پوشیدن زیورآلات در زمانه کنونی برای نشان دادن دیکتاتوری و بزرگی دلیل مناسبی نیست، زیرا که معمولاً دخترانه‌ترین حالت ممکن برای یک مرد به وجود خواهد آمد، امروزه دختران طرفداران اصلی طلا و زیورآلات هستند.

به همین دلیل مهم است که ما در چه جهتی حرکت کنیم که استفاده از زیورآلات برای مردان نه زیاد وجهه دخترانه و نه زیاد مستبدانه باشد. باید به‌عنوان یک مرد، از زیورآلات که فلزی هستند استفاده کنید، این اولین نکته است. فلزات به شما نگاهی متفاوت از طرف دیگران می‌دهد، از طرفی بدون آنکه از مردانگی شما بکاهد به زیبایی پوشش شما می‌افزاید.

اگر با نظر ما موافق نیستید بهتر است کنار بایستید تا به جواهرات مردانه ماریو بالوتلی که بهترین مدل مردانه در این زمینه است بی اندازیم.

انگشترهای مردانه (انگشترهای مهری)

fashionbeans

باور کنید یا نه قبل از اینکه چلسی استفاده از انگشترها را برای مردان مد کند فقط یک امضا بود و تصورات مابعد از آن دوران عوض شد. به‌صورت عمومی انگشترها بر روی انگشت کوچک استفاده می‌شد. انگشترهایی که معمولاً از پدر به پسر می‌رسید و نشانی به‌عنوان نشان خانوادگی بر روی آن حک‌شده بود. این نمادها معمولاً به‌جای امضا و یا نشان دادن اصالت خانوادگی به کار می‌رفت.

ولی امروزه، اکثر انگشترهایی که مردان در دست خود می‌کنند هیچ نشانی از اصالت خانوادگی و امضا ندارند، بلکه این اشیا به‌نوعی نشان از مردانگی و پرستیژ هستند. از همه این‌ها بگذریم، هرکسی می‌خواهد تا نجابت و شخصیت خودش را چه 3 /1 ایالتی در امریکا را به ارث برده باشد یا نه نشان دهد.
برند ربوس Rebus یکی از برندهای تولید لوازم تزیینی برای مردان در لندن است. جواهراتی که از آن‌ها بحث می‌کنیم انگشترهایی هستند که امضا خانوادگی یا تکه‌ای از حرف خانوادگی روی آن باشد. تکه زیورآلاتی که در نوع خوشان بسیار خاص و دست‌نیافتنی هستند. قیمت‌ها و زیبایی تناسب خوبی باهم دارند. در زیر چند مورد از بهترین دست آورد های این برند را نماش می‌دهیم.

دستبند

fashionbeans

بسیاری از مردان در مقابل پیشنهاد پوشیدن دستبند به شما خنده تحویل خواهد داد. تصورات آن‌ها از داشتن دستبندی پر از زرق‌وبرق و جواهراتی بیشتر همانند اشراف دبی است تا به یک مرد متشخص. به خاطر این تصورات، باید مقداری نوگرایی و مینیمالیست در این قسمت از جواهرات مردانه باید به کار برود تا نظر مردان عوض شود.

fashionbeans

برای عوض شدن نظرتان بهتر است نگاهی به کلکسیون الیسون برایان Alison Bryan بی اندازید. این زیورآلات را فرقی ندارد با تی‌شرت دست کنید یا با پیراهن، تکه‌های سیاهی که در این وسایل استفاده‌شده است همان کاری را می‌کند که از آن تجمل بیش‌ازحد جلوگیری می‌کند. شما با پوشیدن این زیورآلات لوکس اصلاً شبیه پادشاه و سلطان برونئی نخواهید شد.


fashionbeans

تنها چیزی که شمارا ممکن است برنجاند طلای 9 عیار و الماسی است که مسلماً قیمت این جنس تزیینی را خیلی بالا خواهند برد. شما با داشتن جواهری به این سطح اشرافی گری، سال‌ها و نسل‌ها بعد هم توسط آیندگان خود یاد خواهید شد. نسل‌ها برای هم یادگاران طلایی و جعبه جواهرات خودشان را به ارث می‌گذارند.

fashionbeans


گیره کراوات

fashionbeans

در خیاطی پیشرفت کردن و خاص بودن امتیازی نیست. از مراسم اسکار تا برنامه تلویزیونی (only Way is Essex) به ما الگوهایی از لباس پوشیدن و لباس دوختن می‌دهند. متفاوت نگاه کردن به مردم کار ساده و همیشگی ما است ولی اینکه ما بتوانیم نگاه مردم را به خودمان متفاوت جلوه دهیم کار بسیار سختی است؟ نه این کار هم سخت نیست.

fashionbeans

جواب سؤال بالای ما این است: استفاده از جزییات در لباس. جواب ساده‌ای است. همانند لنوین Lanvin با استفاده از پوشش اندود شده فلز رودیوم گیره‌های کراواتی بسیار زیبایی ساخته است. طراحی این زینت ساده یک مربع کاملاً براق است، گیره‌ای که کراوات شمارا می‌گیرد و برق به چشم دیگران می‌نشاند. این نگاه براق همان نگاهی است که توجه مردم را به سمت شما جلب می‌کند.

fashionbeans

یادتان بیاوریم که همه‌کسانی که برای مراسم عروسی بعدی ممکن است از گیره استفاده کنند ولی آن‌هایی که گیره متفاوت دارند می‌توانند داماد بعدی باشند.

fashionbeans


گردنبند

fashionbeans

انسان و شادی مترادف دورانی بود که مردم برای اولین بار گردنبندها را بر گردن رپر ها در دهه 90 میلادی و همچنین قاچاقچی‌های مواد 16 ساله دیدند. ولی امروزه شما می‌توانید بدون آنکه قاچاقچی یا دلال باشید برای خودتان کلکسیونی از گردنبندها داشته باشید. بدون آنکه حتی برای پیدا کردن آن‌ها جست‌وجوی خاصی کنید.
fashionbeans

اما شما هم باید تابع قوانینی باشید، قانون اول: باید یک زنجیر سبک و بلند و باریک انتخاب کنید، همانند دی کاپ ریو، جناب تایتانیک. شما با رعایت قانون اول زنجیری خواهید داشت که به‌راحتی می‌توانید در محل‌هایی که مناسب نیست زیر پیراهن خودتان آن را بپوشانید، اما هر وقت خواستید می‌توانید آن را از زیر پیراهن خود بیرون بیاورید و بازهم به جذابیت خودتان بی افزاید.

fashionbeans

قانون دوم: تقلید نکنید. لزومی ندارد گردنبند شما آن‌چنان سنگین باشد که جیب و گردن شمارا باهم اذیت کند. می‌توانید به‌جای گردنبندی از طلا، نقره انتخاب کنید، زیبایی گردنبند هیچ تغییری نخواهد کرد. با این انتخاب نه نگران گم‌شدن خواهید بود نه نگران جیب خودتان.


fashionbeans

دکمه‌سردست

fashionbeans

همانند گره کراوات با این تزیینات رفتار کنید. معمولاً در حالت عادی دکمه‌های سردست سیاه‌وسفید هستند.
متأسفانه باید به شما بگویم که امروزه تفاوت میان خنده‌دار بودن و خاص بودن کمی دشوار شده است، استفاده از دکمه‌سردست‌های شرکت‌های معروف همانند شرکت اتومبیل‌سازی لامبورگینی نشانی از خاص بودن ندارند و فقط بیانگر این است که ما می‌خواهیم زوجی را شیفته خودمان کنیم و به آن‌ها بگویم که همه‌چیز درست است و قیمت‌ها مناسب است.
مشکل بعدی در انتخاب دکمه‌سردست، کیفیت این اجناس است. بسیاری از طراحان بزرگ از طلا و نقره معمولاً در ساخت دکمه‌سردست‌ها استفاده می‌کنند. این فلزات معمولاً در دکمه‌سردست دارای ظرافت خاصی نیستند و شما فقط باید هزینه آن‌ها را بپردازید. باهم نگاهی به کلکسیون جدید کوسان Kusan در لندن می‌اندازیم. کلکسیونی که معمولاً دارای نقره طلاکاری شده و آبکاری طلا است. قیمت‌های مناسبی هم دارد.

fashionbeans

fashionbeans

fashionbeans


ساعت

fashionbeans

درحالی‌که پوشیدن دستبندها و زنجیرها سیلی از انتقادات را برای مردان به بارمی آورد، ساعت تنها جنس تزیینی است که در تمام دنیا آن را برای مردان قبول دارند. درحالی‌که اگر دقیق‌تر وارد شویم، ساعت هم نوعی دستبند است.

fashionbeans

برای مثال ساعتی که یک دستبند نقره تمام است را با دستبند تیفاین Tiffany همسرتان مقایسه کنید. دوباره بی اندیشید.

fashionbeans

بنابراین وقتی برای خرید ساعت می‌روید کمی هم از تصورات خودتان در مورد خرید دستبند و زنجیر را هم با خود داشته باشید. آیا باید انتخاب شما کلاسیک باشد؟ به دست شما چطور است؟ آیا 10 سال بعد هم خوب به نظر می‌آید؟
می‌توانید نگاهی عمیق به موارد پیشنهادی ما که از گران‌ترین‌های سویسی هستند، بی اندازید. ولی بدانید که گران بودن هزینه‌ای است که در مقابل زیبایی و شخصیتی که ساعت به شما می‌دهد پرداخت می‌کنید.



fashionbeans

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان