مدل های جاودانه مو برای مردان

در این روزها، شاید اندک و یا هیچ قانون استانداردی برای آقایان هنگامی‌که صبحگاهان خودشان را برای روز کاری آماده می‌کنند وجود ندارد

در این روزها، شاید اندک و یا هیچ قانون استانداردی برای آقایان هنگامی‌که صبحگاهان خودشان را برای روز کاری آماده می‌کنند وجود ندارد. چند مدتی است آرایش ریش بسیار رایج شده است. برای مردان منظم، فقط مرتب بودن لباس‌ها مهم‌ترین قسمت کار است. آرایش تنها موردی است که به‌طور جزئی در مردان رشد کرده است. دلیل این رشد کم شاید عدم توجه مردان به اهمیت آرایش است. با بنیتا همراه باشید.

باوجود طیف‌های جدیدی که هرروز به مد آقایان وارد می‌شود و تغییر در آن ایجاد می‌کند، ما تصمیم گرفتیم کمی از نگرانی‌های و دلهره آقایان را در مورد آرایش موهای خودشان کاهش دهیم. برای این کار و اطمینان شما ما از یک حرفه‌ای کمک گرفته‌ایم، نام این حرفه‌ای  اِمی کِی (Amy k) است، کسی که در جشنواره آکس (Axe hair celebrity Spokestyle)، استایل های چشم‌نواز هنرمندان شناخته شد. زمانی که هنرمندان معروفی همانند اِدی رِدمن (EddieRedmayne)  و رایان رینولدز (Ryan Reynolds)  از مدل موهای خودشان خسته می‌شوند به سراغ حرفه‌ای ما می‌روند. نکته جالب رضایت بیش‌ازحد این افراد پس از مراجعه به این آرایشگر است. این آرایشگر می‌تواند استایلی را به‌خوبی ایجاد کند و از طرفی آن را به‌سرعت گسترش دهد.
فرش قرمز شروع‌شده باشد یا نه این ده مدل مو از بهترین استایل هایی هستند که شاید هیچ‌وقت تاریخ‌مصرف نخواهند داشت و شما همیشه خاص خواهید بود. اگر شما این مدل‌ها و یا هر مدل دیگری را دوست داشتید، عکس آن را با خود به آرایشگاه ببرید و به آرایشگر خودتان نشان دهید؛ زیرا دیدن عکس برای آرایشگر شما یک کمک بسیار بزرگ در جهت درک مدلی است که شما با دست خودتان برایش روی هوا ترسیم می‌کنید، خواهد بود؛ و ناگهان شما خواهید فهمید که ایشان در مورد نوع و ساختار آرایشی موهای شما هم نظرات متفاوت‌تری نسبت به آنچه در تصورات شما بود داد. اگر ایده‌ای در سر ندارید بگذارید همه‌چیز در مورد نوع و ساختار موهایتان اتفاقی پیش برود.

 

mensfitness

به آرایشگر بگویید: کناره‌ها را کوتاه کند، دوباره روی گوش‌هایتان را کوتاه‌تر کند و بالای موهایتان را همچنان بلند نگه‌دارید.

شما در خانه: تمیز و کلاسیک نگه‌دارید. این مدل نیاز به مراقب ساده‌ای دارد، همانند کرم. از دستان خودتان استفاده کنید، با استفاده از دستانتان موهایتان را به عقب ببرید و با شانه خط موهایتان را ایجاد کنید. حالا به‌وسیله برس، ریشه موهای قسمت جلو را بگیرید و بالا ببرید، مقداری پف روی سرتان ایجاد کنید، قسمت‌هایی از موهایتان را به سمت راست یا چپ بکشید.

 

mensfitness

به آرایشگر بگویید: دور موهایتان را کوتاه کند، این مدل نیاز به استفاده از برس و قیچی و کمی موهای بلند در قسمت بالای سرتان دارد.

شما در خانه: هنگامی‌که موهای شما خیس است، باید چاره‌ای برای درخشندگی موهای خودتان بکنید. شما می‌توانید از کرم‌های براق‌کننده موی سر استفاده کنید تاکمی براق بودن به موهایتان هدیه دهد. این محصولات به این صورت استفاده می‌شوند که آن‌ها را به دستتان بزنید و سپس با کف دست به موهایتان بکشید؛ و با دودست موهایتان را کامل آغشته کنید. برای کارایی بهتر مدام دست‌هایتان را عقب و جلو ببرید؛ و درنهایت موهایتان راکمی به قسمت‌های مخالف هدایت کنید. دقت کنید که در صورت سفت شدن حالت‌دهنده دیگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید.

 

mensfitness

به آرایشگر بگویید: از آرایشگر خودتان مدلی همانند کوتاه کردن و کم‌حجم کردن بخواهید. برای اینکه ایشان در مدل شما غرق نشود و گیج نشود بهتر است عکس را نشان ایشان بدهید. برای چتری‌های خودتان کمی کم‌تر اصلاح انجام دهید.

شما در خانه: باید از حالت‌دهنده‌های قوی استفاده کنید، به دستان خودتان مقداری حالت‌دهنده بزنید و موهایتان را از ریشه لمس کنید و سعی کنید کمی بافت به آن بدهید. به‌جای فشار دادن موهایتان به پشت سرتان سعی کنید موهایتان آزاد و لخت بایستد، بگذارید موهایتان که قسمت چتری بلندتری دارد کمی به روی صورت شما ریخته شوند.

 

mensfitness

به آرایشگر بگویید: این استایل، نیاز به موهای لخت و بلند دارد تا در امتداد سرتان ریخته شوند. اگر شما موهای بلندی دارید و قصد دارید به آرایشگاه بروید و بازهم موهای بلند داشته باشید، کافی است به آرایشگر خودتان بگویید کناره‌های موهای خودتان را کوتاه کند و قسمت عقب موهایتان را که بیشتر از تمام قسمت‌های سرتان رشد دارند راکمی کوتاه کند. شما باید نسبت به نگه‌داری این مدل از موهایتان دقت بیشتری به خرج بدهید؛ و از موخوره‌ها جلوگیری کنید.

شما در خانه: زمانی که موهای شما خیس است، از حالت‌دهنده‌های قوی و براق‌کننده استفاده کنید. با استفاده از یک شانه پشت موهای خودتان را مرتب کنید و شکل خوبی به آن بدهید. عقب موهایتان کمی حالت بافت داشته باشد زیباتر است.

 

mensfitness

به آرایشگر بگویید: موهای شمارا کوتاه کنید، ولی سعی کنید با سایه خاصی این کار را انجام دهد. موهای شما باید بین خیلی کوتاه و متوسط کوتاه بماند. این مدل مو به‌صورت شما هم‌بستگی دارد، بنابراین از آرایشگر خودتان کمک بگیرید و در مورد اینکه آیا این مدل مو به‌صورت شما خوب است یا نه؛ نظر بخواهید. او به شما کمک خواهد کرد.

شما در خانه: ایجاد کردن سایه به‌ظاهر کار راحتی است، ولی کسی که آرایشگری کرده است، می‌داند چقدر درست کردن این سایه‌ها نیاز به تخصص آرایشگری دارد. مهم‌ترین قسمت این است که یک دستگاه اصلاح مناسب پیدا کنید، خوشبختانه تنوع و سادگی انتخاب به حدی است که شما دچار دردسر نخواهید شد. این کار را به حرفه‌ای بسپارید تا برای شما دوباره موهایتان را سایه کوتاه بزند.

 

mensfitness

به آرایشگر بگویید: شما در این مدل مو باید موهای باند خودتان در بالای سرتان را نگه‌دارید و کمی از قسمت‌های پشتی سرتان هم باید بلند باشد تاکمی روی گوش‌هایتان را بپوشاند. شما نیاز به حالت موی بلند و کوتاه باهم در این مدل هستید.

شما در خانه: باحالت طبیعی موهای خودتان بازی کنید و موهای خودتان را موج دهید. اگر موهای مجعدی دارید این کار را انجام دهید. ابتدا از یک کرم برای حالت دادن موهایتان استفاده کنید، دقت داشته باشید همیشه باید موهایتان خیس باشد در غیر این صورت این روش برای شما جواب نخواهد داد. سپس موهای خودتان را خشک‌کنید و اجازه دهید کمی سرتان حالت پف داشته باشد. سپس مقداری موهایتان را به سمتی خم‌کنید و دوباره به آن حالت‌دهنده بزنید.

mensfitness

به آرایشگر بگویید: شما برای این مدل مو نیاز به لبه‌های کاملاً تراشیده و موهای بلندی به‌اندازه ده سانتی‌متر خواهید داشت. این سبک معمولاً اصلاح با ماشین و قیچی دارد و باید موهای شما به‌صورت دندانه‌دار و بافت‌دار اصلاح شود.

شما در خانه: این موها باید حالت غیرقابل‌برگشت وزنده داشته باشند. بعلاوه، شما باید همیشه بالای سرخودتان را پر نگه‌دارید. برای رسیدن به این اهداف از اسپری حالت‌دهنده و ژل باید استفاده کنید. شما می‌توانید از واکس‌های مو برای ایجاد حالت و بافت در موهای خودتان استفاده کنید.

 

mensfitness

به استایلیت بگویید: شما برای رسیدن به این آرایش نیاز به یک استایلیست دارید و باید آرایشگر را فراموش کنید، استالیستی که به سبک‌های راک‌اند رول آشنایی کامل داشته باشد و همچنان به دنبال مدل موهای سبک جدید باشد. از او بخواهید تا موهایتان را به‌صورت اصلاح کند که بتوانید به دور صورت خودتان آن‌ها را بریزید.

شما در خانه: شما باید موهایتان را به‌وسیله اسپری حالت‌دهنده اسپری کنید و موهایتان را لایه به لایه با این اسپری ترکیب کنید و بگذارید موها به حالت خودشان برسد. باید روغن و چسب مو را برای حالت دادن به انتهای موهای خودتان استفاده کنید.

 

mensfitness


به آرایشگر بگویید: این مدل برای مدل موهای مجعد مناسب‌تر است. به شما توصیه می‌کنیم هیچ‌گاه به موهای خیس اصلاح انجام ندهید، معمولاً در این حالت موهای شما نه مجعد است و در حالت غیرعادی بلندتر هم دیده می‌شود؛ بنابراین ممکن است آرایشگر میزان زیادتری از مو را کوتاه کند.

شما در خانه: هنگامی‌که موهای شما خیس است باید شروع به کار شوید. از کرم حالت‌دهنده و نرم‌کننده برای موهای خودتان استفاده کنید. اگر موهای شما حالت لختی زیادی دارد نیاز دارید تا از افشانه‌های حالت‌دهنده بر روی موهایتان استفاده کنید تا بتواند موهای شمارا در حال خودشان کمی بهتر نگاه دارد. دیگر فکر این‌که دست به موهایتان بزنید و انگشتانتان را درون موهایتان فروببرید را فراموش کنید. این کار بعث از بین رفتن شادابی و حالت اصلاح شما خواهد شد.

 

mensfitness


به آرایشگر بگویید: این مدل هم برای موهای مجعد بسیار مناسب است؛ و شما باید با بافت موهای خودتان دوست باشید و بر روی آن کارکنید نه علیه آن‌ها. بالا و پشت موهای خودتان را بلندتر نگه‌دارید و اجازه بدهید موهایتان به روی گوش‌هایتان بریزد.

شما در خانه: زمانی که موهای شما خیس است، از کرم مو استفاده کنید تا بتوانید مجعدهای خودتان را فرم دهید. بگذارید تا موهایتان به‌صورت عادی خشک شود و با استفاده از دست‌هایتان از ریشه موهایتان را ماساژ دهید. کمی با استفاده از شانه از پف روی سرتان کم کنید.

نظر شما در مورد این استایل مو مردانه چیست؟



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر