معرفی بهترین هتل تاریخی سال ۲۰۱۶

پازل تشخیص هویت و برتری هتل‌ ها شامل قطعه‌های مختلفی می‌شود

پازل تشخیص هویت و برتری هتل‌ ها شامل قطعه‌های مختلفی می‌شود. هتل‌ها معمولاً مکان‌هایی هستند که برای اقامت انتخاب می‌شوند، مبلمان، خدمات و امکانات فقط جز کوچکی از قطعه‌های این پازل هستند. از دیگر امکاناتی که در هتل‌ها می‌تواند باشد رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی هستند. اما یک مورد بسیار خاص و شاید کم‌نظیر باشد و آن، تاریخی بودن هتل است. همراه بنیتا باشید تا نگاهی به یکی از تاریخی ترین هتل‌های سال 2016 داشته باشیم.

هتل تاریخیHotel Inn at the Presidio

هتل‌های تاریخی یکی از سخت ترین مکان‌های برای یافتن و همچنین رزرو کردن است، مخصوصا اگر شما یکی از کسانی باشید که دوست داشته باشید دریکی از این مکان‌ها اسکان بگیرید. آن‌ها معمولاً دارای ارتباط خوبی با محیط‌زیست و طبیعت دارند، همچنین به‌خودی‌خود بهترین جایی هست که می‌توانید برای دیدن انتخاب کنید، از طرفی در مناسب‌ترین مکان برای گردش هم قرار می‌گیرند، چند ویژگی خاص که باعث می‌شود هتل‌های تاریخی همیشه به چشم مسافران بیشتر دیده شوند. این هتل‌ها در عین سنتی بودن در خود امکانات رفاهی مدرن رادارند که بیانگر یک همزیستی متقابل و پویا بین دو عصر جدید و قدیم می‌باشد. زندگی چند روز در این هتل‌ها شمارا از حال و هوای زندگی روزانه و اطرافتان خارج خواهد کرد.

هتل تاریخیHotel: La Fonda on the Plaza

کمیته هتل‌های تاریخی امریکا و بین‌المللی به‌تازگی برنده جایزه بهترین هتل تاریخی در سال 2016 را اعلام کرده است. این جایزه که با عنوان هتل تاریخی ممتاز (The Historic Hotels Awards of Excellence) شناخته می‌شود به هتل و هتل دارانی اهدا می‌شود که بهترین رهبری نوآورانه، نظارت، کمک به پیشبرد اهداف هتلداری، همچنین حفظ و نگهداری این گنجینه تاریخی و عرضه آن به مشتریان خودشان کوشیده باشند، اهدا می‌شود.

هتل تاریخیHotel: Mission Inn Hotel & Spa

در سال 2016، هتل تاریخی برتر و ممتاز از بین 200 نامزد کسب جایزه انتخاب‌شده است. در میان برندگان، هتل‌های برتری همانند هتل می فلاور (The Mayflower Hotel) که در ان تئودور روزولت، ریاست جمهوری امریکا روزهای سخت خودش را در ان گذرانده است و همچنین هتل به نام هتل Schweizerhof Luzern که در سوئیس قرار دارد و روزی مارک تواین و وینستون چرچیل از مهمان ان بوده اند، حضور داشتند.

هتل تاریخیHotel: Palace Hotel

مدیر اجرایی کمیته هتل‌های تاریخی امریکا و جهان، لارنس هورویتز (Lawrence Horwitz) برای اهدای جایزه بهترین هتل تاریخی برنده را این‌گونه توصیف می‌کند: ما خوشحال هستیم که برای سال 2016 هم مراسم اهدای جایزه هتل تاریخی ممتاز جهانی را داشته باشیم. مفتخر هستیم بگویم که برندگان این جایزه، همگی دارای هتل و هتل دارانی هستند که به ما اطمینان داده اند این مکان‌های تاریخی که حالا هتل و پذیرای مردم هستند، افسانه‌ای و تاریخی باقی‌مانده‌اند، این مدیران تلاش می کنند که این هتل همان طور که از گذشتگان به ما رسیده است، به آیندگان منتقل شوند.



هتل تاریخیHotel: The Mayflower Hotel

هتل تاریخیHotel: The Omni Homestead Resort

هتل تاریخیHotel: White Stallion Ranch

هتل تاریخیHotel: Circa 1886 at Wentworth Mansion

هتل تاریخی

Hotel: Hotel Schweizerhof Luzern

هتل تاریخیHotel: Hotel New Grand

 


 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر