راهنمای خرید پولوشرت: رفیق شفیق تابستان‌های گرم

پولوشرت (Polo Shirt) یا همان تیشرت‌های یقه‌دار را همه می‌شناسند. این نوع پوشش می‌تواند همراه ایده‌آلی برای روزهای گرم تابستان باشد و برای استفاده در شرایط مختلفی مناسب است. در ادامه با بامیلو بلاگ همراه باشید تا درباره این رفیق شفیق تابستان‌های گرم بیشتر بدانید و راهنمای خرید و ست کردن این تیشرت‌ها را بخوانید.

راهنمای خرید پولوشرت: رفیق شفیق تابستان‌های گرم

پولوشرت (Polo Shirt) یا همان تیشرت‌های یقه‌دار را همه می‌شناسند. این نوع پوشش می‌تواند همراه ایده‌آلی برای روزهای گرم تابستان باشد و برای استفاده در شرایط مختلفی مناسب است. در ادامه با بامیلو بلاگ همراه باشید تا درباره این رفیق شفیق تابستان‌های گرم بیشتر بدانید و راهنمای خرید و ست کردن این تیشرت‌ها را بخوانید.

تابستان برای خیلی‌ها یادآور تفریح، سفر، ماجراجویی، میوه‌های خوشمزه و رنگ‌های هیجان انگیز است. اما، با فرا رسیدن این فصل و با افزایش تعداد خوراکی‌های باطراوت، انتخاب پوشش مناسب برای آقایان سخت‌تر می‌شود و دلیل آن هم، ویژگی اصلی تابستان یعنی گرمای هواست. از همین رو، تیم تحریریه بامیلو بلاگ یک‌صدا پولوشرت را به عنوان گزینه‌ای فوق‌العاده برای پوششی شیک و تابستانی معرفی می‌کند.

راهنمای اندازه پولوشرت

البته اعتراف می‌کنیم که هنگام خرید پولوشرت و پوشیدن آن، بعضی‌ها ممکن است در دام 2 اشتباه رایج بیافتند. اشتباه اول، ندانستن روش ست کردن این نوع تیشرت با سایر لباس‌هاست. به عبارت دیگر، بعضی از آقایان در انتخاب اندازه و طرح پولوشرت دقت لازم را به خرج نداده و در نهایت لباسی می‌پوشند که مناسب موقعیت نیست. مشکل دوم نیز این است که با در نظر گرفتن تمام برند‌هایی که انواع مختلف پولوشرت را تولید می‌کنند، این نوع پوشش ممکن است چیزی خاص و چشم‌گیر به نظر نیاید.

اما، بد به دلتان راه ندهید! تنها با چند گام ساده می‌توان پولوشرت را با چیزهای مختلف ست کرد و در هر موقعیتی آن را پوشید. طولی نمی‌کشد که از خودتان می‌پرسید چرا زودتر از این درهای کمد لباستان را به روی پولوشرت‌های باز نکرده‌اید!

پولوشرت چیست؟

پولوشرت (Polo Shirt)، تیشرت یقه دار یا تیشرت تنیس برای اولین بار در قرن نوزدهم و بیستم وارد دنیای لباس‌ها شد. البته، جالب است بدانید که در ابتدا استفاده از این لباس به ورزش تنیس محدود بوده و استفاده روزمره نداشته است. اما، نوآوری‌های برند‌هایی مانند لاکوست (Lacoste) و رالف لورن (Ralf Lauren) این لباس ورزشی را به پوششی شیک و کلاسیک تبدیل کرده است که برای بسیاری از موقعیت‌ها، از نیمه رسمی تا راحت و خودمانی،‌ مناسب است.

 در انتخاب اندازه دقت کنید!

راهنمای اندازه پولوشرتقبل از این‌که به ست کردن پولوشرت با سایر لباس‌ها فکر کنید، ابتدا باید اندازه درست و مناسب آن را در نظر بگیرید. اندازه آستین‌ها باید تا میانه بازو و قد آن نیز تا میانه زیپ شلوار باشد. این اندازه باعث می‌شود که وقتی دست‌ها را بالا می‌گیرید، بدنتان پیدا نباشد.

همچنین، به خواب یقه بر روی بدن دقت کنید! یقه لباس در زمانی که دکمه‌ها بازند باید به خوبی بر روی بدن بنشینند زیرا نحوه قرار گرفتن یقه، به چهره فرم می‌دهد. توجه کنید که یقه بعضی از پولوشرت‌ها حتی زمانی که دکمه‌ها باز باشند هم بسته می‌ماند.

پولوشرت خود را هوشمندانه ست کنید!

اول از همه به سراغ رنگ‌های پایه بروید!

منظورمان این است که ابتدا، چند دست پولوشرت سفید، طوسی، سرمه‌ای و مشکی بگیرید که اندازه مناسبی داشته باشند. تلاش کنید که طرح لباس‌ها تا جایی که می‌شود ساده باشد چون از آن‌ها می‌توان در هر شرایطی استفاده کرد، از مهمانی و دورهمی دوستانه گرفته تا هر وقتی که شلوار جین یا کتان می‌پوشید! در تابستان‌های گرم، این پولوشرت‌ها بخش عمده کمد لباستان را به خود اختصاص خواهند داد.

بعد از رنگ‌های پایه، نوبت ماجراجویی است!

راهنمای ست کردن پولوشرتاین‌جاست که پولوشرت فرصت پیدا می‌کند تا خودی نشان دهد. به محض این‌که کمی دنبال مدل‌های مختلف بگردید، متوجه طیف گسترده طراحی‌های گوناگون می‌شوید که انتخاب‌های متعددی در اختیارتان می‌گذارد. چه یقه هفت بپسندید و چه پارچه جرسی و یا سر آستین کشبافت، در دنیای پولوشرت‌ها آن قدر گزینه وجود دارد که بتوان تغییراتی کوچک اما چشم‌گیر ایجاد کرد.

خود ما در باملیو بلاگ طرفدار پروپا قرص مدل‌هایی با چاک یقه متوسط تا بلند هستیم که با دکمه بسته می شوند. دلیل این انتخاب هم این است که می‌توان آن‌ها را با شلوارهای مناسب فصل، جلیقه و یا حتی کت و شلوار ست کرد و در تابستان ظاهری شیک و مثال‌زدنی داشت. همراه کردن پوششی نسبتا غیر رسمی با چنین لباس‌هایی نوعی هماهنگی و تعادل در ظاهر کلی ایجاد می‌کند؛ به عنوان مثال همین چند روز پیش یکی از همکاران خوش‌پوش ما پولوشرت سرمه‌ای خود را با شلوار کتاب کرم رنگ ست کرده بود و توانسته بود ظاهری نسبتا رسمی اما راحت و صمیمی برای خود خلق کند!

راهنمای ست کردن پولوشرت

اگر پولوشرتی ساده و یکرنگ دارید، به ست کردن آن با شلوار نخی، کتان و یا حتی پشم سبک نیز فکر کنید. به عنوان مثال، چرا شلواری سورمه‌ای یا طوسی با طرح‌های ریز را در نظر نمی‌گیرید؟ به این ست یک جفت کفش کالج و یک کلاه شیک هم اضافه کنید و مطمئن باشید که تیپی بی رقیب خواهید داشت.

پولوشرت‌های طرح‌دار و چاپی هم می‌توانند بسیار شیک باشند، البته به شرطی که طراحی نسبتا مینیمال و رسمی خود را حفظ کنند. پوشیدن چنین پیراهن‌هایی جسارت و ریسک‌پذیری شما را نشان می‌دهد و قرار گرفتن آنان در کنار شلوار و کفش‌ نسبتا رسمی، تعادل را به تیپ روزانه شما هدیه می‌دهد. اگر طرفدار استفاده از این پولوشرت‌ها هستید،‌ توصیه بامیلو بلاگ این است که بقیه چیز‌ها را ساده نگه دارید و اجازه دهید پیراهنتان به خوبی بدرخشد.

راهنمای انتخاب پولوشرت طرح دار

کلام آخر

این که چه مدل پولوشرتی انتخاب می‌کنید کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد، اما از سرمایه‌گذاری بر روی مدل‌هایی با لوگوی بیش از اندازه بزرگ پرهیز کنید. لوگوی روی پولوشرت باید کوچک و ظریف و ترجیحا روی قسمت سمت چپ قرار گیرد. اگر لوگوی پیراهن از چند متر دورتر دیده می‌شود، توصیه ما این است که در انتخاب خود تجدید نظر کنید.

البته، فراموش نکنید که آن‌چه در این مقاله نوشته شده نظر نویسنده است. اگر شما تیشرت یقه دار با لوگو‌های بزرگ و یا طرح‌های خاص را می‌پسندید، نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. به ما بگویید که پولوشرت‌های خود را چگونه و با چه لباس‌هایی ست می کنید.

 

منبع: Fashionbeans

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر