بررسی ضد افتاب مناسب پوست چرب و خشک برند های ایرانی

بررسی ضد افتاب مناسب پوست چرب و خشک برند های ایرانی

آیا شما اهل استفاده از ضد افتاب هستید؟ تابه‌حال به علت بروز مشکلات پوستی خود فکر کرده‌اید؟ چه کسی به ذهنش خطور می‌کرد می‌کرد که خورشید به‌عنوان یکی از پایه‌های حیات کره زمین، دشمن اصلی سلامت و زیبایی پوست شما باشد؟ حرارت خورشید در کنار تمام مزایای منحصربه‌فردش، می‌تواند سلامت پوست را به‌شدت تحت‌تاثیر قرار دهد؛ اما دیگر جای نگرانی نیست، چون شما سپر قدرتمندی به نام ضدآفتاب را در اختیار دارید.

بررسی ضد افتاب مناسب پوست چرب و خشک برند های ایرانی

چرا باید استفاده از ضد افتاب را جدی بگیرید؟

از آفتاب‌سوختگی و التهاب پوست‌تان ناراحتید؟ دوست دارید روند پیری را در پوست خود به تعویق بیاندازید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، مصرف مداوم ضدآفتاب را جدی بگیرید؛ به‌ویژه در فصول گرم بهار و تابستان.

ضدآفتاب‌ها در 2 نوع فیزیکی (بر پایه دی‌اکسید تیتانیوم و اکسید روی) و شیمیایی (بر پایه اکسی بنزن، هموبنزن، هموسالات و اکتینوکسات) فرموله شده‌اند. آن‌ها به‌عنوان یک محصول مراقبتی باید جزء ثابتی از روتین روزانه باشند تا از آسیب‌های اشعه ماوراءبنفش در امان باشید.

لطفا خارجی پسند نباشید!

هرچند ممکن است خیلی از شما بر این باور باشید که ضدآفتاب‌های خارجی از محصولات ایرانی بهتر هستند، اما باید بدانید که ترکیبات به‌کاررفته در محصولات ایرانی، از مواد موثر بیشتری برخوردارند. به همین جهت می‌توانند به‌مدت طولانی‌تری از پوست در برابر آسیب‌های محیطی جلوگیری کنند.

ازطرف‌دیگر، با توجه به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بر جامعه، خرید ضدآفتاب‌های ایرانی تصمیم عاقلانه‌تری است، چون فاصله زمان تولید تا مصرف آن‌ها کوتاه‌تر است. بدین واسطه شما می‌توانید محصول تازه‌تری را نسبت به نمونه‌های خارجی که به تاریخ انقضا نزدیک‌تر هستند، داشته باشید.

معرفی بهترین ضد افتاب ایرانی، برای کسانی که پوست چربی دارند!

بررسی ضد افتاب مناسب پوست چرب و خشک برند های ایرانی

اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم یکی از سخت‌ترین خریدهای لوازم‌آرایشی، مختص افرادی است که دارای پوستی چرب و مستعد جوش هستند. ضدآفتاب مناسب آن‌ها باید بتواند علاوه‌بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، میزان چربی پوست را کنترل کند تا از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری شود.

به‌دلیل تنوع گسترده این گروه از محصولات ایرانی مراقبت از پوست، انتخاب یک گزینه ایده‌آل نیاز به دقت فراوانی دارد. پس به معرفی‌هایی که در ادامه برایتان داریم دقت کنید.

ضدآفتاب لافارر SPF 40

لافارر از بهترین برندهای ضدآفتاب رنگی مخصوص پوست چرب و جوش‌دار است. برخی ترکیبات این محصول مانند عصاره آلوئه‌ورا، پاپایا و اوره خاصیت رطوبت‌رسانی دارند و از پیری زودرس و افتادگی پوست جلوگیری می‌کنند.

این ضدآفتاب با فرمولاسیون ویژه خود از براق‌شدن پوست و ایجاد آکنه جلوگیری می‌کند. حالت کرم‌پودری آن با رنگ ملایم، به چهره شما طراوت و شادابی می‌بخشد. شما با خاصیت پوشانندگی بالای لافارر می‌توانید لک‌های قدیمی را هم کم‌رنگ و محو کنید.

ضد افتاب پریم SFP 60

ضدآفتاب رنگی پریم با داشتن خاصیت ضدکومودون و آکنه و همچنین فرموله‌شدن با ترکیبات گیاهی، ترشح چربی پوست را کنترل می‌کند. این محصول بافتی ابریشمی و سبک دارد و در 3 تناژ رنگی بژ روشن، بژ متوسط و برنز تولید می‌شود. شما می‌توانید بسته به رنگ پوست خودتان، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و از نمای مات و زیبای آن روی صورت‌تان لذت ببرید.

ضدآفتاب مای SPF 50

ضدآفتاب مای مدل فارما سان سلوشن، یک کرم بی‌رنگ فاقد چربی، مخصوص پوست‌های چرب و مختلط و حساس است که با به‌کارگیری فیلترهای فیزیکی و شیمیایی، مانع از آسیب‌رساندن اشعه فرابنفش به پوست شما می‌شود.

این ضدآفتاب به‌دلیل داشتن گلیسیرین در ترکیبات خود، به‌عنوان آب‌رسان عمل می‌کند و التهاب و قرمزی پوست‌های حساس را کاهش می‌دهد. این محصول همچنین به‌دلیل فرموله‌شدن بر پایه ترکیبات ضدپیری و ضدچروک، علائم پیری روی پوست را به تعویق می‌اندازد.

ضد افتاب سان سیف SPF 50

این ضدآفتاب بر پایه آب ساخته شده و فاقد چربی است. به همین دلیل با کنترل میزان چربی پوست، از بروز جوش و آکنه پیشگیری می‌کند. همچنین در مورد پوست‌های حساس به‌شدت موثر واقع می‌شود، چراکه جلوی التهاب و قرمزی را در برابر مخرب‌های محیطی می‌گیرد. این ضدآفتاب هیچ‌گونه اسانس و پارابنی در خود ندارد.

معرفی بهترین ضد افتاب های ایرانی، برای کسانی که پوست خشکی دارند!

بررسی ضد افتاب مناسب پوست چرب و خشک برند های ایرانی

افرادی که پوست خشکی دارند، به‌علت کمبود چربی در لایه پوست خود، بیشتر از سایر افراد دچار آسیب‌های ناشی از اشعه‌های مضر آفتاب می‌شوند. ضدآفتاب‌های پوست خشک ایرانی، یک راه مقابله با این چالش به‌شمار می‌روند. البته اگر بتوان به‌درستی محصول مناسب را پیدا کرد.

ضدآفتاب سینره SPF 60

این ضدآفتاب با داشتن ترکیبات گیاهی ضدالتهاب، ویتامین E جهت جلوگیری از چین‌وچروک و فیلترهای فیزیکی و شیمیایی مورد تایید FDA، برای انواع پوست‌های نرمال تا خشک مناسب است. این محصول فاقد پارابن هیچ‌گونه رنگ غیرطبیعی روی پوست شما ایجاد نمی‌کند، بلکه طراوت و شادابی خاصی به صورت می‌دهد.

ضد افتاب درماتیپک SPF 50

این ضدآفتاب حاوی روغن جوجوبا و عصاره آلوئه‌وراست که از سطح و عمق پوست شما حداکثر حفاظت را به‌عمل می‌آورد. این محصول همچنین خاصیت مرطوب‌کنندگی و آب‌رسان هم دارد و به‌دلیل مقاومت در برابر آب و تعریق، می‌تواند اثر خود را به‌مدت طولانی‌تری روی پوست حفظ کند.

ضدآفتاب شون SPF50

این محصول مراقبتی حاوی عصاره گل بابونه و کلاژن هیدرولیزشده است. بر همین اساس می‌تواند خاصیت ضدالتهابی و آنتی‌باکتریال داشته باشد. این ضدآفتاب بی‌رنگ توانایی بالایی درزمینه حفاظت از پوست در مقابل اشعه‌های UVA، UVB و IR دارد. حتی اگر پوست‌تان نرمال هم باشد، باز هم می‌توانید از این ضدآفتاب استفاده کنید.

ضد افتاب اون SPF50

یکی از بهترین نمونه‌های ضدآفتاب در بازارهای داخلی، به برند اون تعلق می‌گیرد. این محصول با فرمولاسیون فوق‌العاده سبک و چرب خود به‌راحتی جذب پوست خشک می‌شود و هیچ‌گونه اثر روغنی از خود بر جا نمی‌گذارد.

این محصول سرشار از مواد معدنی و خواص تسکین‌دهنده است که با ترکیبات ملایم فرموله شده و پوست‌های حساس را تحریک نمی‌کند. ضدآفتاب اون می‌تواند تا 80 دقیقه در برابر آب و تعریق مقاومت داشته باشد.

جمع‌بندی

خیلی از محصولات مراقبتی، برای حفظ شادابی و طراوت هستند و آسیب‌های وارده به پوست را اصلاح می‌کنند. اما ضد افتاب، پای صحبت از جلوگیری را به ‌میان می‌کشد. جلوگیری از سرطان، حساسیت‌های پوستی، پیری زودرس، تیرگی و صدها آسیب دیگری که از شمارش ما خارج هستند! به همین دلیل، بر خرید یک ضدآفتاب مناسب تاکید زیادی می‌شود.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، با افتخار اعلام می‌کند که با داشتن انواع مختلفی از ضدآفتاب‌ها در برترین برندهای ایرانی و خارجی، می‌تواند نیاز پوست شما را به شادابی و سلامتی تامین کند. در دیجی‌کالا، کرم‌های ضدآفتاب با برگه اصالت کالا در اختیارتان قرار می‌گیرند تا مطمئن شوید که این فروشگاه، همانی است که بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان