بهترین مارک کرم پودر خارجی چیست

بهترین مارک کرم پودر خارجی چیست

برای بسیاری از افراد انتخاب کرم پودر یک تصمیم چالش برانگیز و سخت است! تنوع بالای کرم پودرها باعث شده است تا اغلب افراد هنگام خرید از خود بپرسند که کدام محصول عملکرد بهتری دارد، با پوست سازگار است و چه پوششی روی صورت ایجاد می‌کند؟

بهترین مارک کرم پودر خارجی چیست 

با این حال نگران نباشید! ما با بررسی کرم پودرهای ایرانی و خارجی، بهترین محصولات در این زمینه را برایتان جمع آوری کرده‌ایم! تنها کافی است ویژگی‌های هر یک را با دقت بررسی کرده و با خیال راحت محصولی مناسب برای پوست خود انتخاب کنید.

بهترین مارک کرم پودر موجود در ایران

این روزها در بازار محصولات آرایشی، کرم پودرهای خارجی بسیار محدودی وجود دارند. با این حال همچنان می‌توان برخی از بهترین کرم پودرهای خارجی را از مراکز معتبر و شناخته شده تهیه کرد. در ادامه به بعضی از بهترین مارک‌های کرم پودر موجود در ایران اشاره می‌کنیم:

کرم پودر 32 ساعته مات لورال

اگر به دنبال یک کرم پودر با کیفیت هستید که پوشش‌دهی بالایی داشته باشد، می‌توانید به سراغ کرم پودر مات لورال بروید! این کرم پودر ماندگاری بسیار بالایی دارد و طبق ادعای تولید کنندگانش، بدون ماسیده شدن آرایش تا 32 ساعت کیفیت خود را حفظ می‌کند.

بافت این کرم پودر فوق العاده سبک است و در نهایت جلوه‌ای مات روی پوست ایجاد می‌کند. خوبی دیگر این محصول در این است که از ترکیبات غنی مثل هیالورونیک اسید و ویتامین C تشکیل شده و مانع از خشکی پوست می‌شود.

سایر مزایا

  • کاور بالا
  • کمک به آبرسانی پوست
  • دارای SPF 25

 

کرم پودر کاور مارک مدل Face Magic

کاور مارک یکی دیگر از برندهای مطرح و شناخته شده جهانی است که کرم پودرهای پرفروش و با کیفیتی دارد. کرم پودر Face magic این برند یک محصول ایده‌ال برای مصرف روزانه است و با داشتن SPF20 از پوست در برابر اشعه‌های آفتاب محافظت می‌کند.

به دلیل پوشش دهی مناسب این محصول می‌توان به راحتی با این کرم پودر تمام لک‌ها، تیرگی‌ها، جای ماه گرفتگی، کک و مک و جای جوش را محو و کمرنگ کرد.

سایر مزایا

  • مناسب انواع پوست به ویژه پوست‌های چرب
  • ضد آب و ضد تعریق

 

بهترین کرم پودر ایرانی

اگر از پیدا کردن کرم پودرهای باکیفیت خارجی ناامید شدید، می‌توانید با خیال راحت نسبت به خرید کرم پودر ایرانی اقدام کنید. در سال‌های اخیر برندهای معتبر و شناخته شده ایرانی نسبت به تولید کرم پودرهای متنوع اقدام کرده‌اند. برخی از بهترین کرم پودرهای ایرانی به شرح زیر هستند:

بهترین مارک کرم پودر خارجی چیست 

کرم پودر کالیستا مدل Comfort

این کرم پودر برای استفاده انواع پوست به ویژه پوست‌های مختلط فرموله شده است و می‌تواند علاوه بر پوشش‌دهی بالا، ترشح چربی و سبوم را کنترل نماید. این محصول بافت بسیار سبک و مخملی دارد، لک‌ها، خال‌ها و تیرگی‌ها را به خوبی می‌پوشاند و پوست را مات و یکدست می‌کند.

یکی دیگر از مزیت‌هایکرم‌پودر کالیستا ماندگاری بالای آن است که به شما کمک می‌کند تا در طول روز نیازی به تمدید دوباره آرایش خود نداشته باشید.

سایر مزایا

  • بافت کرمی سبک
  • افزایش نرمی و لطافت پوست
  • پخش پذیری مناسب

کرم پودر لانگ لستینگ مای

اگر به دنبال یک کرم پودر باکیفیت ایرانی می‌گردید که ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد، می‌توانید روی کرم پودر لانگ لستینگ مای حساب ویژه‌ای باز کنید. این محصول با گذشت ساعات طولانی، کیفیت خود را از دست نمی‌دهد و در برابر رطوبت و تعریق ماندگاری بالایی دارد.

کرم پودر لانگ لستینگ مای به راحتی روی پوست می‌نشیند و پوششی یکنواخت و ظاهری بسیار طبیعی را روی صورت ایجاد میکند.

سایر مزایا

  • حاوی SPF
  • کمک به رطوبت و آبرسانی پوست

کرم پودر پمپی دتوکس نوت

در میان اغلب کرم پودرها، کمتر محصولی پیدا می‌شود که هم پوست را به خوبی پوشش دهد و هم خاصیت جوانسازی داشته باشد و چین و چروک‌های سطحی را برطرف نماید. کرم پودر پمپی دتوکس نوت با داشتن این ویژگی‌ها، یک آرایش طبیعی و منحصر به فرد را روی پوست ایجاد می‌کند.

یک خوبی دیگر کرم پودر پمپی دتوکس نوت در این است که از ترکیبات غنی مثل ویتامین‌های A ،B ،E و F و روغن سدر تشکیل شده و باعث شادابی و لطافت پوست می‌شود.

سایر مزایا

  • بافت نرم و ابریشمی
  • ماندگاری بالا
  • کاهش و کنترل چربی پوست

کرم پودر سیترای مدل Double Wear

یکی دیگر از کرم پودرهای باکیفیت ایرانی، کرم پودر سیترای مدل Double Wear است که مانند محصول قبلی خاصیت جوانسازی دارد و با داشتن فیلترهای UV از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند. این کرم با داشتن پوشش‌دهی مناسب به خوبی جای جوش، زخم، لک و اسکارهای پوستی را محو می‌نماید.

سایر مزایا

  • حاوی اسید هیالورونیک
  • ماندگاری بالا
  • رطوبت رسان و ضدچروک

بهترین برند کرم پودر برای پوست چرب

اگر پوست شما چرب و جوشدار است و باید از محصولات فاقد چربی استفاده کنید، می‌توانید از کرم پودر آکنه لاین مای کمک بگیرید. این کرم پودر مانع از بسته شدن منافذ باز می‌شود، از ایجاد انواع جوش و آکنه جلوگیری میکند و جلوه‌ای مات و یکدست به پوست می‌بخشد. این محصول همچنین لک‌‎ها، قرمزی‌‌ها و جای جوش را به خوبی پوشش می‌دهد و با داشتن SPF8، پوست را در برابر اشعه‌های مضر آفتاب ایمن نگه می دارد.

سایر مزایا

  • ماندگاری بالا
  • کاهش براقیت پوست

بهترین برند کرم پودر برای پوست خشک

کرم پودر پمپی دوسه محصولی ایده‌ال برای افرادی است که از زبری و خشکی پوست گلایه می‌کنند. به دلیل استفاده از ترکیبات طبیعی و آبرسان در این محصول، استفاده از این کرم پودر پوست را در طول روز نرم و لطیف نگه می‌دارد.

کرم پودر پمپی دوسه همچنین چین و چروک‌های سطحی را کاهش می‌دهد و به خوبی لک‌‌ها، تیرگی‌‌ها و جای جوش را محو و کمرنگ می‌نماید.

سایر مزایا

  • بهبود خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست
  • ماندگاری بالا

بهترین مارک کرم پودر خارجی چیست 

بهترین برند کرم پودر عروس

وقت آن رسیده است تا یکی از محبوب‌ترین کرم پودرها که اغلب آرایشگران و گریمورهای حرفه‌ای از آن به عنوان بهترین کرم پودر عروس استفاده می‌کنند را به شما معرفی کنیم! کرم پودر استی لادر Double wear یک محصول همه کاره است که بدون مسدود کردن منافذ باز، به خوبی روی پوست می‌نشیند و ظاهری یکدست و طبیعی به پوست می‌بخشد.

این کرم پودر پوشش‌دهی فوق العاده بالایی دارد و هیچ اثری از لک‌ها و تیرگی‌های پوست باقی نمی‌گذارد. یک مزیت منحصر به فرد دیگر این محصول، مقاومت بالای آن در برابر تعریق و رطوبت است.

سایر مزایا

  • ماندگاری 24 ساعته
  • کنترل کننده چربی و ضد جوش

بهترین مارک کرم پودر حاوی ضد آفتاب

کرم پودر کالر اکسپرت در مقایسه با دیگر کرم پودرها، SPF بالاتری دارد و قدرت بیشتری در محافظت از پوست هنگام تابش آفتاب از خود نشان می‌دهد. به کمک این کرم پودر کک و مک، جای زخم، لکهای ناشی از آفتاب و چین و چروکهای سطحی به خوبی پوشش داده شده و پوست برای یک آرایش یکدست و باکیفیت آماده می‌شود.

سایر مزایا

  • خاصیت جوانسازی پوست
  • افزایش نرمی و لطافت صورت

 

سوالات متداول 

بهترین کرم پودرهای ایرانی چه برندهایی هستند؟

مای، کالیستا، نوت و سیترای برخی از بهترین کرم پودرهای ایرانی به شمار می‌روند.

بهترین کرم پودر برای آرایش عروس یا گریم‌های حرفه‌ای چیست؟

کرم پودر استی لادر Double wear یکی از بهترین کرم پودرها برای آرایش عروس یا گریم‌های حرفه‌ای است.

کرم پودر فاقد چربی آکنه لاین مای چه مزایایی دارد؟

این کرم پودر مانع از بسته شدن منافذ باز می‌شود و از ایجاد انواع جوش و آکنه جلوگیری میکند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان