طرز تهیه کوکو تن ماهی یک غذای فوری و خوشمزه

شما علاقه مندان به آشپزی های خانگی می توانید در این بخش با طرز تهیه کوکو تن ماهی ساده و خانگی آشنا شوید. این کوکو رسپی ساده ای دارد و طعم آن فوق العاده است.

طرز تهیه کوکو تن ماهی یک غذای فوری و خوشمزه

کوکو یک غذای محبوب و ساده بوده که با رسپی‌ های متنوع می‌ توانید در آرگا دنبال کنید. شما می‌ توانید در این بخش با طرز تهیه کوکو تن ماهی با رسپی ساده آشنا شوید.

طرز تهیه کوکو تن ماهی:

برای داشتن این کوکو فوق العاده شما می‌ توانید در ادامه این بخش همراه ما باشید. همچنین می‌ توانید طرز تهیه کوکو با دستورهای خاص را در لینک مطالعه کنید.

روش طبخ کوکو تن ماهی

مواد اولیه:

  • کنسرو تن ماهی: 1 عدد
  • تخم مرغ: 4 عدد
  • سیب زمینی: 2 عدد
  • پیازچه: 1 دسته
  • زردچوبه و نمک: به میزان لازم
  • فلفل سیاه: به میزان لازم

طرز تهیه کوکو تن ماهی:

برای داشتن این کوکوی خوشمزه بهتر است از یک تن ماهی مرغوب استفاده کنید. تن ماهی را روی حرارت گذاشته تا بجوشد و 20 دقیقه زمان دهید و زیر آن را خاموش کنید. پیازچه را پاک کرده بشورید و زمان دهید تا آب آن خارج شود.

طرز تهیه کوکو تن ماهی

پیازچه را به صورت ساطوری خرد کرده و کنار بگذارید. پیازچه را درون کاسه‌ای ریخته و سیب زمینی‌ ها را پوست کنده و به صورت ریز رنده کنید سیب زمینی‌ های رنده شده به همراه فلفل سیاه زردچوبه نمک و تخم مرغ‌ ها درون پیازچه‌ ها ترکیب کرده و خوب هم بزنید تا یکدست شود.

شما می‌ توانید از ادویه پودر سیر نیز برای این کوکو استفاده کنید. حالا تن را به مواد کوکو افزوده و خوب هم زده تا یکدست شود. شما در صورت دلخواه می‌ توانید از مقدار جعفری خرد شده نیز استفاده کنید. درون تابه مقداری روغن ریخته و کمی از مواد کوکو را درون روغن داغ قرار دهید و بعد از اینکه سرخ شد پشت و رو کنید.

در این مرحله از طرز تهیه کوکو تن ماهی زیر حرارت را کم کرده تا مواد کوکوی شما به خوبی پخته شود. حالا می‌ توانید این کوکو را با نان سنگک و سبزی نیز نوش جان کنید. طعم این فوق العاده بوده و می‌ توانید برای میان وعده‌ های مختلفی نیز داشته باشید.

پخت کوکو تن ماهی

برای اینکه این کوکو طعم بهتری داشته باشد، می‌ توانید یک پیاز رنده شده را رنده کرده آب آن را بگیرید و به مواد کوکو اضافه کنید. برای اینکه مواد کوکی شما منسجم باشد در زمان رنده کردن سیب زمینی‌ ها نیز باید آب سیب‌ زمینی‌ ها را گرفته تا کوکوی شما باز نشود.

شما می‌ توانید از مقداری آرد برای منسجم‌ تر شدن مواد کوکو استفاده کنید. در کنار این کوکو می‌ توانید گوجه کاهو پیازچه و سبزی سرو کرده که طعم فوق العاده به غذای شما می‌ دهد. این کوکو را می‌ توانید در کنار پلو زعفرانی نیز داشته باشید. یک کوکوی ساده و متنوع با رسپی ساده که می‌ توانید این کوکو را تهیه کرده و نوش جان کنید.

این نوع کوکو ویژه را می توانید با تن تازه تهیه کرده که طعم و مزه بهتری دارد. شما می توانید برای معطر شدن این کوکو نیز از ادویه های دیگر استفاده کرده که طعم و مزه فوق العاده ای دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان