جلیلی: زنان روستایی در رسانه سانسور می‌شوند /حقوق کارگران به جیبب واسطه‌ها می‌رود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از بحث‌های بسیار مهم این است که بخش عمده جامعه توسط رسانه و جریان سیاسی سانسور می‌شود برای مثال از زن گفته می‌شود اما زنان سرپرست خانوار، زنان خانه‌دار زنان بدسرپرست و زنان روستایی سانسور می‌شوند. وقتی سانسور می‌شوند برای آنها سیاستی در نظر گرفته نمی‌شود.

جلیلی: زنان روستایی در رسانه سانسور می‌شوند /حقوق کارگران به جیبب واسطه‌ها می‌رود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه آخرین مناظره به در نظر گرفتن زنان خانه‌دار و کارگران در برنامه‌ها اشاره کرد.

اهم پاسخ‌های سعید جلیلی به شرح زیر است:

*یکی از بحث‌های بسیار مهم این است که بخش عمده جامعه توسط رسانه و جریان سیاسی سانسور می‌شود برای مثال از زن گفته می‌شود اما زنان سرپرست خانوار، زنان خانه‌دار زنان بدسرپرست و زنان روستایی سانسور می‌شوند. وقتی سانسور می‌شوند برای آنها سیاستی در نظر گرفته نمی‌شود.

*برخی شعار می‌دهند که طرفدار زن هستیم ولی وقتی ریز می‌شویم می‌بینیم که جامعه اصلی که نقش در شکوفایی و پیشرفت دارد در این حوزه دیده نمی‌شود.

*یکی از موضوعاتی که مردم ما می‌خواهند این است که حقوق آنها دیده شود، نه اینکه به آنها کمک کنیم بلکه به رشد کشور کمک می‌کنیم.

*کشاورزان و روستایی‌های ما 27 درصد جامعه را شامل می‌شوند اما سهم شایسته از بودجه نمی‌برند. بیش از 59 درصد مدال‌آوران ما روستایی هستند.

*یکی از موضوعات که من در شهرستان‌ها بودم مطرح شد این بود که مردم می‌گفتند ما باید دیده شویم برای مثال کارگر کارخانه باید امنیت شغلی داشته باشد و از کارآیی شرکت سود ببرد که بتواند رشد و پیشرفت کند. هزاران میلیارد تومان که باید به کارگر پرداخت شود به جیب واسطه‌ها می‌رود.

*سوال اصلی این است که بودجه این موارد از کجا تامین شود، در بودجه امسال شرکت‌های دولتی 57 درصد بودجه را تشکیل می‌دهند.

* باید سراغ انضباط مالی برویم.

*هزاران میلیارد تومان از حقوقی که باید به کارگر پرداخت شود به جیب واسطه‌ها می‌رود.

*خب شاید گفته شود پول این‌ها از کجا می‌آید؟ برای این کار ما باید سراغ انضباط مالی برویم. 

*در بودجه امسال سهم شرکت‌های دولتی بیش از 3700 میلیارد تومان است در صورتی که بودجه عمومی دولت 2700 همت است.

27211

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان