نصری: خدا به داد این ملت برسد! / از ناامید کردن مردم هیچ ابایی ندارند

یک حقوقدان و کارشناس ارشد سیاست خارجی با انتشار پیامی در ایکس در واکنش به فضای انتخاباتی و ادعاهای مطرح شده درباره برجام نوشت: در داخل می‌گویند اسیر برجام شده‌ایم و در خارج با چین و روسیه بیانیه مشترک می‌دهند و برجام را توافق «بُرد-بُرد» می‌خوانند! چون می‌دانند اراده نظام است!

نصری: خدا به داد این ملت برسد! / از ناامید کردن مردم هیچ ابایی ندارند

به گزارش خبرآنلاین رضا نصری نوشت:

در داخل می‌گویند اسیر برجام شده‌ایم و در خارج با چین و روسیه بیانیه مشترک می‌دهند و برجام را توافق «بُرد-بُرد» می‌خوانند! چون می‌دانند اراده نظام است!

ولی حاضرند بخاطر چند رای مردم را گمراه کنند؛ و از اینکه ایرانیان را با این ادعا که «تا ابد محکوم به زندگی زیر بار تحریم هستید» ناامید کنند هیچ ابایی ندارند.
 

این حقوقدان در توئیت دیگری نوشت: یک جهان فرصت داشتند و 20 سال - قریب به یک نسل - ایران را اسیر شورای امنیت کردند! بعد به کسانی که تلاش کردند ایران را از ته این چاه دربیاورند خُرده می‌گیرند که «تشخیص غلط داده بودید و نمی‌توانستید دُرست تجویز کنید»!

تشخیص خودشان این بود که قطعنامه «کاغذپاره» است و هر دور مذاکره کردند چین و روسیه و آمریکا و سایر اعضای دائم شورای امنیت را علیه ایران به اجماع رساندند و یک قطعنامه فصل هفتم جدید برای مردم سوغات آوردند! بعد که دیدند «کاغذپاره» نیست، گفتند و نوشتند که ما اصلا تحت فصل هفت نبودیم! ذیل فلان ماده فصل هفت بودیم!

درست مثل اینکه به کسی بگویید «قطاری که سوارتان کرده‌اند دارد به سمت دره می‌روند»؛ و پاسخ بشنوید ««اشکالی ندارد در فلان کوپه نشسته‌ایم»! 

تشخیص و تجویز و انکارشان را دیدیم! یک جهان فرصت‌شان را دیدیم! با «یک ایران جهش‌»شان خدا به داد این ملت برسد!

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان