صحبت‌های سمیعی درباره مذاکره با استراماچونی، لیست نکونام و وضعیت حسینی

سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید که جواد نکونام لیست ورود و خروج بازیکنان مدنظرش را تحویل مدیریت داده است.

صحبت‌های سمیعی درباره مذاکره با استراماچونی، لیست نکونام و وضعیت حسینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال درخصوص آخرین وضعیت این تیم در بازار تابستانی گفت: نقل و انتقالات که همیشه دغدغه بزرگ هواداران بوده است، در حال حاضر در جریان است. باشگاه به دلایل مختلف تلاش کرده است تا در سکوت خبری، این قضیه را دنبال کند.

به گزارش ورزش سه، وی در مورد اینکه همین سکوت باعث افزایش فشارها در فضای مجازی بر باشگاه شده است، پاسخ داد: با توجه به دستورالعمل و آیین نامه های نقل و انتقالاتی جدیدی که تصویب شده، باعث گردیده حتی قراردادهایی که هفته قبل منعقد کرده باشید، اکنون باطل شده و قابلیت ثبت ندارد.

سمیعی اضافه کرد: چیزی عقب نیفتاده، چون قوانین در همین روزهای گذشته تغییر پیدا کرده و جدیداً ابلاغ شده است و حتی ممکن است فرمت قراردادی یکسانی تهیه شود و تمام تیم ها با فرمت مشابهی قراردادها را امضا کنند. به همین دلیل نمی شد خیلی کار زیادی انجام داد. البته باشگاه استقلال خیلی منظم و فعال مذاکراتش را پیش برده است.

او ادامه داد: برای اینکه در سکوت خبری و کمترین حواشی مذاکرات صورت بگیرد و باشگاه دچار افزایش قیمت تصاعدی بازیکنان نشود، جلسات در جایی برگزار شده که از لحاظ خبری ایمن باشد. مذاکرات در حال انجام است، ان شالله تیمی در خور شأن و شایستگی باشگاه استقلال تشکیل خواهد شد.

وی در مورد موضع هواداران درخصوص تداوم حضور نکونام در استقلال و پاک کردن کامنت ها زیر پیج رسمی باشگاه می گوید: من همچین چیزی را ندیده ام و نخوانده ام. با توجه به اینکه آقای نکونام قرارداد سه ساله ای امضا کرده بودند، طبعاً قرارداد ایشان ادامه پیدا کرده و در خدمت ایشان خواهیم بود.

سمیعی درباره مذاکرات با استراماچونی و سرمربی تیم ملی ساحل عاج پاسخ داد: هیچ مذاکره رسمی از سوی باشگاه استقلال با هیچ کسی صورت نگرفت. هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال به هیچ مربی ندادیم. ممکن است برخی افراد یک سری صحبت ها انجام داده و یا قیمت هایی گرفته باشند ولی از سوی باشگاه استقلال هیچ مذاکره رسمی صورت نگرفت.

سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره اسامی که در فضای مجازی منتشر می شود ولی تناسبی با ساخت یک تیم سطح بالا برای رقابت در آسیا نیست، گفت: با توجه به بدهی هایی که باشگاه طی دو فصل اخیر به بازیکنان متحمل شده، نهایتا باید بازیکنانی که مورد تأیید کارشناسان و سرمربی بوده، حفظ شوند و تیم در سایر پست ها ترمیم و تقویت شود.

وی در مورد اینکه آیا نکونام به وی لیست خروج داده است یا خیر، گفت: بله لیست خروج داده اند. نمی شود به طور دقیق گفت چند نفر در لیست حضور دارند چون باید با توجه به تعداد بازیکنان ورودی، خروجی داشته باشیم. ایشان لیست بازیکنانی که باید جذب شوند را نیز تحویل داده اند ولی با فهرستی که در فضای مجازی پخش می شود تفاوت های اساسی دارد.

سمیعی در پایان و درخصوص اینکه آیا سیدحسین حسینی در استقلال ماندگار است یا خیر، گفت: ان شالله، به امید خدا. یک سری مذاکرات هست. ان شالله آن مذاکرات انجام شود، امیدوارم در خدمتشان باشیم.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان