عکس ؛ اولین خرید تابستانی تراکتور لو رفت

علیرضا علیزاده به عنوان اولین خرید تراکتور با این تیم به توافق رسید.

عکس ؛ اولین خرید تابستانی تراکتور لو رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هافبک دفاعی تیم گل گهر که در نیم فصل قبلی هم مورد توجه تیم تراکتور قرار داشت، روز گذشته توافقات خود را با باشگاه تراکتور انجام داده است.

به گزارش ورزش سه، علیرضا علیزاده که در گل گهر نمایش درخشانی داشت، در حالی با تراکتور به توافق رسیده که احتمالا به زودی به عنوان خرید این تیم معرفی خواهد شد تا فصل آینده جانشین صفا هادی شود.

برادر علیرضا علیزاده در صفحه اینستاگرامش این خبر را در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده و با تصویری از پیراهن تیم تراکتور و اشاره به نام این تیم، روی شایعات پیرامون انتقال علیزاده صحه گذاشته است.

2047453

البته انتقال این بازیکن از نیم فصل در جریان بود اما به دلیل داشتن قرارداد با تیم گل گهر، تراکتور نتوانست در زمستان این بازیکن را به خدمت بگیرد و حالا او به عنوان بازیکن آزاد با این تیم توافق کرده است.

علیزاده 31 ساله است و سابقه بازی در نفت مسجدسلیمان و گلزنی به پرسپولیس با پیراهن این تیم را دارد و حالا در صورت پیوستن به جمع سرخپوشان تبریزی، بزرگترین تجربه ورزشی خود را خواهد داشت.

او که در سایپا و مس کرمان هم بازی کرده، از جوانان استیل آذین و مقاومت به فوتبال ایران معرفی شد و با فیزیک مناسب و قد و قامت مطلوب، به عنوان یکی از بهترین هافبک‌دفاعی‌های لیگ بیست و سوم به تراکتور ملحق می‌شود.

علیزاده هافبک دفاعی قلدر و جنگنده است که با خطاها و اخطارهای پرشمار شناخته می‌شود و در بازی جام حذفی با سپاهان نیز در متن برخورد جنجالی‌ای قرار داشت که منجر به جراحت او شد.

او سابقه دو بار دعوت به تیم ملی و بازی با پیراهن تیم ایران را در دیدار با تیم ملی قرقیزستان را دارد و حالا امیدوار است با تراکتور جایگاهش در تیم ملی را تثبیت بخشد.

نکته مهم اینکه با جدایی صفا هادی، او جایگزین این هافبک دفاعی عراقی که نمایش انتقادبرانگیزی داشت، خواهد شد. البته احتمالا تراکتور در پنجره تابستانی حداقل یک هافبک دیگر هم جذب خواهد کرد.

خریدهای تراکتور و توافق باشگاه با آنها بعد از ورود محمدرضا زنوزی به ایران و جلسه نهایی با مقامات استانی سر و شکل رسمی به خود خواهد گرفت.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان