غلظت خونتان را با دمنوش خانگی درمان کنید

غلظت خونتان را با دمنوش آویشن با عناب درمان کنید.

غلظت خونتان را با دمنوش خانگی درمان کنید

غلظت خونتان را با دمنوش آویشن با عناب درمان کنید.

رقیق‌کننده خون و رفع غلظت خون

کانال عصر ایران در تلگرام

بالا برنده حرارت غریزی و افزایش قدرت پمپاژ قلب

مفید برای رفع آسم و نفس تنگی

 
 درمان‌کننده فارنژیت و عفونت حلق

مفید در درمان سرماخوردگی ویروسی

قطع خونریزی بواسیر و زخم روده بزرگ

دمنوش مفید برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا

 بیشتربخوانید:

این دمنوش های لاغری کوره چربی سوزی هستند

روش‌های درمان غلظت خون

به گزارش سرگرمی روز، برای پیشگیری از ابتلا به غلظت خون و درمان آن روش‌های متعددی وجود دارد، یکی از این روش‌ها استفاده از بهترین داروی غلظت خون ، مانند آسپرین، کلوپیدوگول، دی‌پیریدامول و تیکلوپدین است که حتماً باید با دستور پزشک مصرف شوند؛ چراکه در صورت مصرف خودسرانه ممکن است منجر به خونریزی شوند.

حجامت نیز یکی از بهترین داروی غلظت خون محسوب می‌شود که نوعی روش خون‌گیری برای درمان این بیماری در طب سنتی ایرانی است. در کنار موارد ذکر شده، داشتن تغذیه سالم، پرهیز از مصرف دخانیات و ورزش کردن به پیشگیری و درمان غلظت خون، کمک شایانی می‌کنند. در ادامه به برخی از مواد غذایی که قادرند تا حد زیادی در بهبود این معضل مفید باشند را معرفی کرده‌ایم:

آب انار

آب انار طبیعی، کمک شایانی به جریان و گردش خون و کنترل غلظت خون می‌کند.

سیر

سیر دارای خاصیت رقیق‌کنندگی و تصفیه خون است. این گیاه، با تولید موادی به نام اکسید نیتریک، رگ‌های خونی را باز کرده و خطر لخته‌شدن خون را نیز کاهش می‌دهد.

دارچین

دارچین هم ادویه‌ای است که رقیق‌کنندهٔ خون محسوب می‌شود و قادر است به بهبود گردش خون کمک کند.

چای سبز

چای سبز یکی از گیاهان دارای خواص شفابخش است. ترکیب EGCG موجود در این چای، می‌تواند غلظت خون را رقیق کرده و منجر به منظم‌شدن جریان گردش خون شود.

بیشتربخوانید:

با این دمنوش ها به جنگ سرماخوردگی بروید

 

 

 

پیاز خام سفید

پیاز خام سفید برای بهبود غلظت خون مؤثر است؛ ولی نباید در مصرف آن افراط کرد.

آویشن

آویشن نیز از جمله گیاهان دارویی است که خواص بی‌نظیری دارد. در منابع طب سنتی آمده است که این گیاه، سبب کاهش غلظت خون و تقویت و تحریک سیستم گردش خون می‌شود.

فلفل قرمز

فلفل قرمز، یکی دیگر از ادویه‌های مؤثر برای مدیریت غلظت خون است که ترکیبات موجود آن، باعث منظم‌کردن گردش خون و تحریک جریان خون می‌شوند.

استفاده از داروی غلظت خون فران میتواند خیلی خوب و سریع درمان غلظت خون شما عزیزان کمک کند پس حتما از این دارو استفاده کنید .

کاهش غلظت خون با روش‌های ایمن

موضوعی که در رابطه با غلظت خون باید به آن توجه شود، این است که غلظت خون در نهایت می تواند منجر به لخته شدن خون در عروق گردد. لخته شدن خون در عروق خطر و احتمال سکته قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهد. به همین دلیل کاهش غلظت خون و توجه به درمان این بیماری، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

درمان دارویی برای کاهش غلظت خون باید مطابق با تجویز پزشک باشد، اما راهکارهای تغذیه ای بسیار موثری نیز برای کنترل این عارضه وجود دارد که در ادامه به آن پرداخته ایم.

1.نوشیدن آب کافی

از ساده ترین روش ها برای درمان غلظت خون ، نوشیدن آب کافی در طول شبانه روز می باشد. کم آبی بدن، سطح الکترولیت های بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و همین موضوع اکسیژن رسانی را مختل می کند. از سویی دیگر کم آبی خود یکی از علت های بروز غلظت خون بالا می باشد.

بنابراین با نوشیدن آب کافی می توانید از بروز کم آبی در بدن جلوگیری کنید؛ چراکه مصرف آب به دفعات متعدد خود از عامل های رقیق شدن خون می باشد.

2.مصرف میوه از راهکارهای کاهش غلظت خون

انواع میوه در کاهش غلظت خون تاثیر به سزایی دارند. به طور کلی میوه ها به دلیل برخورداری از فیبر و ویتامین C ، خواض آنتی اکسیدانی بالایی را برای بدن به همراه دارند. دریافت فیبرهای محلول و نامحلول به درمان غلظت خون در بدن کمک می کند.

جالب است بدانید افرادی که از رژیم غذایی گیاهخواری پیروی می کنند، دارای خون رقیق تر، فشار خون نرمال، فیبرینوژن پایین تر (پروتئینی که به لخته شدن خون کمک می کند) هستند و کمتر در معرض ابتلا به بیماری غلظت خون بالا می باشند. از مهم ترین میوه های تاثیرگذار در کاهش غلظت خون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انگور

توت سیاه

تمشک

آلبالو

انار

موز

تمبرهندی

زغال اخته

غوره

سیب

هلو

شلیل

انواع مرکبات

لیموترش

آووکادو

زیتون

زرشک

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان