ظریف: فرق است بین اینکه خشک مغزها و چماق به دست ها در پاستور باشند یا پزشکیان / همراه خودتان ۲۱ نفر را سر صندوق رای بیاورید

محمدجواد ظریف گفت: خیلی متفاوت است که خشک مغزان و چماق به دستان در پاستور باشند یا پزشکیان، فرق آن به اندازه گوشت ۱۲۰ هزار تومانی تا ۷۵۰ هزارتومانی است.

ظریف: فرق است بین اینکه خشک مغزها و چماق به دست ها در پاستور باشند یا پزشکیان / همراه خودتان 21 نفر را سر صندوق رای بیاورید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد ظریف روز سه‌شنبه در جمع هواداران مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری واقع در ورزشگاه شهید بابایی قزوین اظهار کرد: خیلی‌ متفاوت است که خشک مغزان و چماق به دستان در پاستور باشند یا پزشکیان، فرق آن به اندازه گوشت 120 هزار تومانی تا 750 هزارتومانی است.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی اضافه کرد: اجازه ندهید گروهی مزدبگیر بگویند که شما نباید سر صندوق بروید، من می‌گویم تفاوت از زمین تا آسمان است، پزشکیان کسی است که برای بلندپروازی سرکوب نمی‌کند، پزشکیان تلفن شما را فیلتر نمی‌کند که فیلترشکن بفروشد.


ظریف تصریح کرد: خیلی تفاوت دارد که پس از انتخابات چه کسی در پاستور قرار گیرد، من به شما می‌گویم که همه چیز شمایید، خودتان را باور کنید، امیر کبیر و ایران ساز شماها هستید و ما هرگز اجازه نخواهیم داد یک اقلیت حس اکثریت پیدا کرده و بر ما حکومت کنند.

وزیر سابق امور خارجه ایران ادامه داد: زمان دلالان سیاسی به پایان رسیده و ما نیازمند رجال سیاسی هستیم، زمان تندروی و کاسبان تحریم تمام شده است، ما شجاعت و صداقت می‌خواهیم و از هرگونه اختلاس و ثروت اندوزی بیزاریم.

ظریف بیان کرد: متاسفانه در مناظره‌ها دروغ می‌گویند که ما واکسن وارد نکردیم، بعد از 10 سال فقط هشت دقیقه صبح کردم که انگار آب به لانه موریانه‌ها ریختند، هزاران تهمت و دروغ گفتند تا حرف حق را خفه کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب به مناظره‌ها اشارت کرد و گفت: نامزد اجاره‌ای پاسخ دادن ندارد، نباید اجازه دهیم عده‌ای شکم خودشان سیر باشد و عده‌ای دیگر گرسنه باشند، من مجددا تاکید می‌کنم اجازه ندهیم معلمان و دانشجویان ما مظلوم واقع شده و از تحصیل محروم شوند.

وزیر سابق امور خارجه کشور اضافه کرد: اگر پشتوانه رای شما نبود، هیچ کس چنین توانی را نداشت که مقابل قدرت‌های بزرگ بایستد و آن‌ها فهمیدند که با قدمتی هفت هزارساله طرف هستند که توان مقابله با آن‌ها را ندارند.

ظریف خاطرنشان کرد: ایران و ایرانی را هیچ‌کس نمی‌تواند تهدید و تحریم کند، مردم قهرمان قزوین شما بودید که با حضور 72 درصدی در انتخابات سال 92 به ما این امکان را دادید که در برابر 6 قدرت بزرگ بایستیم.

وی ادامه داد: ما ایستاده‌ایم که از این آب و خاک دفاع کنیم و آن را از گزند مصون بداریم، قدر این ایران اهورایی را بدانید، از کرد و ترک گرفته تا عرب، ترکمن و بلوچ پای این ایران ایستادند و همه از هر جنس و قشری ایرانی هستیم.

ظریف یادآور شد: امیدوارم به برکت روز غدیر، حرکت بیداری و آزادیخواهی، استقلال طلبی و تلاش برای پیروزی یک انسان پاکدست روز جمعه به نتیجه برسد، بنابراین همراه خودتان 21 نفر را سر صندوق رای بیاورید تا روز جمعه با تعداد بالا به پزشکیان رای داده و پیروز شویم.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان