۴ روش‌ برای دسترسی رایگان به چت‌بات ChatGPT ۴o

اگر از ChatGPT ۴o، نسخه جدید و پیشرفته ChatGPT استفاده کرده باشید، حتما پس از مدتی استفاده با پیام «شما به حداکثر تعداد پیام‌های ما در ساعت رسیده‌اید. لطفا بعدا دوباره امتحان کنید» روبرو شده‌اید.

4 روش‌ برای دسترسی رایگان به چت‌بات ChatGPT 4o

به گزارش خبرآنلاین، نسخه جدید ChatGPT که با نام ChatGPT 4o منتشر شده است، هرچند تا اندازه‌ای رایگان است، اما با محدودیت تعداد پیام در ساعت همراه است که سبب شده تا کاربران برای استفاده از آن با مشکل روبرو شوند.

به نقل از هوشیو، حتی پرداختن 20 دلار در ماه نیز نمی‌تواند باعث حذف پیام آزاردهنده‌ی «شما به حداکثر تعداد پیام‌های ما در ساعت رسیده‌اید. لطفا بعدا دوباره امتحان کنید» در زمان استفاده از این سیستم شود. با پرداخت این مبلغ، امکان ارسال تقریبا 25 پیام در ساعت و 80 پیام در هر 3 ساعت برای شما فراهم خواهد شد. نکته قابل توجه درمورد تعداد پیام ارسالی آن است که اگر از تعداد پیام مشخص شده در مدت سه ساعت استفاده نکنید، آن‌ها برای شما ذخیره نخواهند شد و بعد از 3 ساعت، تعداد 80 پیام از ابتدا شمارش خواهد شد. به عبارت بهتر، شمارنده پیام هر 3 ساعت یکبار و بدون در نظر گرفتن پیام‌های باقی‌مانده در دور قبل، تنظیم مجدد می‌شود. بنابراین با پرداخت هزینه نیز همچنان شما برای استفاده از این سیستم با چالش روبرو خواهید بود.

4 روش‌ برای دسترسی رایگان به چت‌بات ChatGPT 4o


باید به این نکته توجه کرد که در زمان استفاده از این نسخه هیچکدام از این اعداد به شما نشان داده نمی‌شود و باید خودتان زمان و تعداد پیام ارسالی را مدنظر داشته باشید.

برای آنکه بدانید چگونه باید به طور رایگان از این نسخه از ChatGPT استفاده کنید و تا حدی از شر این پیام خسته‌کننده و تکراری در زمان استفاده از این ابزار خلاص شوید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا روش آن را به شما آموزش دهیم.

هوش مصنوعی You

4 روش‌ برای دسترسی رایگان به چت‌بات ChatGPT 4o


اولین راه برای رفع محدودیت تعداد پیام در نسخه جدید ChatGPT استفاده از هوش مصنوعی You است. You.com، یک موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است که از چندین مدل هوش مصنوعی از جمله ChatGPT 4o پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم قابلیت جستجو در وب را دارد و می‌توان برای جستجو از فایل صوتی یا هر فایل دیگری استفاده کرد. همچنین به منظور اعتباربخشی به نتایج ارائه‌شده، برای تمامی مطالب و نتایج، لینک مربوط به آن صفحات را نیز ذکر می‌کند.

پلتفرم You.com از موتورهای جستجوی مختلفی مانند Claude 3 Opus (مدل پریمیوم هوش مصنوعی Anthropic)، ChatGPT 4، ChatGPT 4 Turbo، Google Gemini Pro، Command R+، Llama3 وDolphin 2.5 بهره می‌برد. این پلتفرم امکان شخصی سازی را نیز برای شما فراهم می‌کند.

پلتفرم You.com، به شکل‌های مختلفی نظیر نسخه وب، نسخه موبایل، ربات تلگرام و واتس اپ و افزونه مرورگر برای کاربران قابل دسترسی است. کاربران با ورود از طریق ایمیل خود می‌توانند از این برنامه استفاده کنند. این پلتفرم قابلیت ارسال 5 پیام رایگان را در هر ساعت برای شما فراهم می‌کند.

هوش مصنوعی Poe

4 روش‌ برای دسترسی رایگان به چت‌بات ChatGPT 4o


اگر استفاده شما از پلتفرم‌های هوش مصنوعی بیش از 5 پیام در روز است، توصیه می‌شود از سایت poe.com استفاده کنید که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به تعداد 10 پیام در روز به صورت رایگان از پلتفرم‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT 4o استفاده کنند.

این سایت نیز قابلیت دریافت شکل‌های مختلف درخواست شما را دارد و شما می‌توانید درخواست خود را به صورت فایل، صدا و … ثبت کنید و منتظر نتایج باشید.

در این سایت مدل‌های مختلفی از هوش مصنوعی وجود دارند که برخی از آن‌ها را به صورت رایگان و برخی را به صورت پولی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. هر یک از این ربات‌ها قابلیت ویژه‌ای داشته و با توجه به کاربردی که دارند در دسته‌بندی مخصوص به خود قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید.

علاوه بر تعداد زیاد ربات در این سایت، poe به شما این امکان را می‌دهد تا ربات مدنظر خود را با توجه به اهدافی که دارید ایجاد کنید. برای اینکار شما می‌بایست 3 مرحله را پشت سر بگذارید. ابتدا به این ربات یک دستور پایه بدهید یعنی مشخص کنید که دقیقا چه کاری باید انجام دهد. در مرحله دوم یک پایگاه دانش برای آن تعریف کنید و در پایان برای آن یک پیام تعریف کنید.

هوش مصنوعی Lutton

پلتفرم هوش مصنوعی Lutton، پلفترمی شگفت‌انگیز و فوق‌العاده است. این سیستم هیچگونه محدودیتی در تعداد پیام برای شما در نظر نمی‌گیرد و شما می‌توانید بدون ثبت نام در آن، از این پلفترم استفاده کنید. این سیستم نیز از درخواست به شکل‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.

سیستم هوش مصنوعی Lutton که بر اساس ChatGPT 4o توسعه یافته است، شما را با هیچ محدودیتی روبرو نمی‌کند. حتی اگر خطایی در زمان استفاده مشاهده کردید می‌توانید آن را در یک صفحه جدید یا مرورگر دیگر باز کنید و از آن استفاده کنید.

زبان کره‌ای این سیستم تنها مشکل آن است که ممکن است کاربران را در زمان استفاده از آن با مشکل مواجه کند. اما این مشکل نیز جای نگرانی ندارد و با توجه به اینکه بیشتر مرورگرها از قابلیت ترجمه فوری برخوردارند می‌توانید به راحتی درخواست و رابط کاربری خود را ترجمه کنید و با تنظیم زبان دلخواه، با خیال راحت از این سرویس استفاده کنید.

نکته جالب درباره‌ی این سیستم، ساده بودن رابط کاربری آن است. همچنین برای استفاده از نسخه ChatGPT 4o نیازی به ورود به سیستم نیست و شما تنها در صورتی که تمایل به ذخیره سابقه چت خود را داشته باشید، می‌بایست به سیستم وارد شوید.

هوش مصنوعی SDK

4 روش‌ برای دسترسی رایگان به چت‌بات ChatGPT 4o


سیستم هوش مصنوعی SDK که روی پلتفرم ابری Vercel اجرا می‌شود، امکان استفاده رایگان از نسخه ChatGPT 4o را به صورت محدود فراهم می‌کند. برای استفاده از این سیستم نیز به مانند پلتفرم Lutton نیازی به ورود به سیستم وجود ندارد، مگر خودتان تمایل به ذخیره سابقه جستجو و چت خود را داشته باشید. علاوه بر این، پلتفرم SDK نیز قابلیت شخصی سازی دارد و شما می‌توانید آن را اجرا کنید.

5454

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر