اجرای طرح‌های گردشگری کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مورد حمایت قرار گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت :اجرای طرح‌های گردشگری کشاورزی در این استان مورد حمایت جدی مسئولان مرتبط قرار گیرد.

اجرای طرح‌های گردشگری کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مورد حمایت قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال و بختیاری ، محمدکاظم منزوی در حاشیه بازدید از طرح‌های موفق گردشگری استان اصفهان به‌ میزبانی کمیسیون گردشگری و کسب‌ و کارهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، اظهار کرد: اجرای طرح‌های گردشگری کشاورزی در این استان مورد حمایت جدی مسئولان مرتبط قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هم‌اکنون به‌دنبال راهکاری برای اجرای طرح‌های گردشگری کشاورزی در استان هستیم، همچنین اجرای طرح‌های گردشگری کشاورزی باید با کمترین ضرر به حوزه تغییر کاربری و ساختار کشاورزی اجرا و عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: برای بهره‌مندی از تجربه‌های فعالان حوزه طرح‌های گردشگری کشاورزی موفق و به‌منظور استفاده در طرح‌های چهارمحال و بختیاری مدیر مجموعه گردشگری کشاورزی کاریز شهرستان زرین‌شهر اصفهان به شهرکرد دعوت شود تا تجربه‌های تخصصی خود را در اختیار مسئولان و سرمایه‌گذاران مرتبط با طرح‌های گردشگری کشاورزی این استان قرار دهد.

منزوی یادآور شد: آئین‌نامه‌ای مطابق با قوانین و ضوابط حوزه گردشگری تدوین شود تا بتوان، زمینه رونق طرح‌های گردشگری کشاورزی در چهارمحال و بختیاری را فراهم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: فرمانداران با قوانین، دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌ها آشنایی کامل دارند و در همین راستا می‌توان اجرای طرح‌های گردشگری کشاورزی در دو سه شهرستان چهارمحال و بختیاری را با اولویت و به‌طور نمونه آغاز کرد.

در ادامه ابراهیم رئیسی_ مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باید برخی استانداردها، به‌منظور صدور طرح‌های کشاورزی از جمله گردشگری کشاورزی را بازنگری و اصلاح کند.

وی افزود: این مهم می‌تواند از طریق هیأت مقررات‌زدایی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی پیگیری و عملیاتی شود تا حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری متحول شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: برخی ایرادهای مربوط به تغییر کاربری مختص بخشنامه‌های داخلی وزارتخانه‌ها است، اما قانون نیست.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر