قیمت تور کشتی کروز چقدر است؟

تورهای کروز اصطلاحا به سفرهایی گفته می‌شود که با کشتی‌های غول‌پیکر لوکس انجام می‌پذیرد و علاوه‌بر اقامت، تفریحات بی‌شماری برای مسافران تدارک دیده شده است، از سینما گرفته تا پارک آبی و رستوران‌های متنوع و ...

قیمت تور کشتی کروز چقدر است؟

تورهای کروز اصطلاحا به سفرهایی گفته می‌شود که با کشتی‌های غول‌پیکر لوکس انجام می‌پذیرد و علاوه‌بر اقامت، تفریحات بی‌شماری برای مسافران تدارک دیده شده است، از سینما گرفته تا پارک آبی و رستوران‌های متنوع و ... 

تورهای کروز طی بازه‌های زمانی مختلف و همچنین در مسیرهای مختلف حرکت می‌کنند. شرکت ایوار به‌عنوان نماینده رسمی شرکت کشتی‌های کروز «ام‌اس‌سی کروز» (MSC Cruises) در ایران، فرصتی را فراهم کرده است تا بتوانید باکیفیت‌ترین تورهای کروز را در دل خلیج فارس، دریای مدیترانه، اقیانوس هند و اقیانوس اطلس تجربه کنید. در ادامه شما را با تورهای کروز و قیمت‌های آن‌های بیشتر آشنا می‌کنیم.

تور کشتی کروز گروهی

تورهای کشتی کروز به دو نوع انجام می‌پذیرد؛ گروهی و انفرادی. در تور کروز گروهی، مسیر، تاریخ حرکت، کابین، خدمات و قیمت از قبل مشخص است. در تابستان 1403، شرکت ایوار تور گروهی کشتی کروز اروپا را برنامه‌ریزی کرده است. این تور 13 روزه، در مسیر نیس، مارسی، جنوا، رم، پالرمو، ایبیزا و بارسلون حرکت می‌کند. 6 شب اقامت در دو شهر نیس و بارسلونا و 6 شب اقامت بر روی کشتی در این سفر برنامه‌ریزی شده است. از جمله خدمات تور گروهی کشتی کروز اروپا ایوار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفرهای فرودگاهی، زمینی و دریایی
  • اقامت در هتل 4 یا 5 ستاره با صبحانه
  • خدمات ویزای شنگن
  • بیمه مسافرتی
  • همراهی راهنمای فارسی زبان از تهران
  • گشت شهری به همراه راهنمای محلی
  • خدمات تشریفات فرودگاه مبدا (CIP)

قیمت تور کشتی کروز

قیمت این تور از 49.900.000 تومان + 3390 یورو برای هرنفر بزرگسال آغاز می‌شود که در حال حاضر ظرفیت این تور تکمیل شده است.  همانطور که پیش از این اشاره کردیم، قیمت تور کشتی کروز به موارد متعددی مثل تعداد روزهای سفر، تعداد مقاصد، نوع کشتی کروز، محل اقامت و غیره بستگی دارد؛ بنابراین در هنگام مقایسه قیمت تورها از جزئیات پکیج سفر غافل نشوید. کیفیت کشتی کروزی که باید با آن سفر کنید نیز بسیار مهم است؛ چرا که کشتی کروز مهم‌ترین وسیله حمل‌ونقل در تور کروز اروپا است و در صورتی که کیفیت مناسبی نداشته باشد، همه سفر را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. تورهای به‌ظاهر ارزان معمولا پکیج سفر را با ارزان‌ترین پرواز (ساعت پرواز نامناسب و ترانزیت طولانی‌مدت)، هتل‌های سطح پایین، بدون گشت شهری و هزینه ورودی جاذبه‌های گردشگری تعریف می‌کنند و بسیاری از هزینه‌های سفر مثل ورودی جاذبه‌های گردشگری بر عهده مسافر است. 

قیمت تور کشتی کروز چقدر است؟

تور کروز انفرادی

تور کروز انفرادی از دیگر خدماتی است که آژانس مسافرتی ایوار ارائه می‌دهد. در تور کروز به صورت انفرادی، انتخاب تاریخ، مسیر کروز، نوع کابین، خدمات دریافتی، نوع هتل و ... همه به انتخاب مسافران انجام می‌پذیرد، به همین دلیل، قیمت تورهای کشتی کروز انفرادی پس از مشخص شدن خدمات مورد نیاز مسافران برآورد خواهد شد. پس نسبت به بودجه و شرایط خود می‌توانید کروز مسیر خلیج فارس را انتخاب کنید یا سری به آفریقا بزنید، در مسیر خود تور ایتالیا را بگنجانید یا از سواحل جنوبی فرانسه لذت ببرید. در ادامه نگاهی به مهم‌ترین مسیرهای تورهای کشتی کروز خواهیم داشت:

1. تور کشتی کروز اروپا

تور کشتی کروز دور اروپا ایوار با پرواز با یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی جهان آغاز می‌شود تا خودتان را به یکی از کشتی‌های کروز لوکس شرکت «ام‌اس‌سی کروز» (MSC Cruises) در شهر نیس فرانسه برسانید. کشتی‌های کروز «ام‌اس‌سی کروز» (MSC Cruises)، از لوکس‌ترین کشتی‌های تفریحی در اروپا است که خدماتی در حد یک هتل 5 ستاره فوق‌لوکس ارائه می‌دهد. در این کشتی‌های کروز علاوه‌بر اقامتی 5 ستاره، می‌توانید از خدمات رفاهی مثل انواع رستوران، کافه، کلاب، استخر، سونا، تفریحات شبانه، شهربازی، پارک آبی و غیره استفاده کنید. البته در مدیترانه، مسیرهای متعدد دیگری نیز وجود دارد.

2. تور کشتی کروز خلیج فارس

تور کشتی کروز خلیج فارس از کشور امارات آغاز می‌شود و با بازدید از خلیج عمان و شهرهای خصب (Khasab) و مسقط (Muscat) ادامه پیدا می‌کند. در تور کروز خلیج فارس همچنین شانس دیدن شهر ساحلی «دمام» (Dammam) در عربستان را خواهید داشت؛ جایی که می‌توانید طعم افسانه «هزار و یک شب» را بچشید. قیمت تور کشتی کروز خلیج فارس بسته به فصل سفر، تعداد مسافرین، نوع کابین محل اقامت و غیره متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ایوار تماس بگیرید.

3. تور کشتی کروز استانبول

تور کروز استانبول محبوب‌ترین تور کروز ترکیه است که طرفداران بسیاری دارد؛ اگر دوست دارید شام را روی «تنگه بسفر» میل کنید و از تماشای چشم‌انداز استانبول لذت ببرید، این تور ویژه شما است. در تور کروز ترکیه، علاوه‌بر استانبول شانس دیدن برخی از جزایر زیبای این کشور را نیز خواهید داشت. شما همچنین می‌توانید یکی از انواع تور کروز از استانبول را انتخاب کنید. بسیاری از تورهای کروز بین آسیا و اروپا از شهر استانبول آغاز می‌شود و می‌توانید در این تور هم از دیگر شهرهای ترکیه نیز دیدن کنید و هم سری به شهرهای زیبای اروپایی بزنید.

نکات مهم تور کشتی کروز

تابستان بهترین زمان برای سفر با کشتی کروز است تا از روزهای بلند و آفتابی لذت ببرید و فرصت کافی برای گشت‌وگذار در شهرهای زیبای ساحلی را داشته باشید؛ به‌ویژه اگر مسافر تور کشتی کروز دور اروپا باشید. تابستان بهترین انتخاب برای حضور در سواحل اروپا و تجربه تفریحات آبی‌ و دریایی، مثل کروز سواری است تا مدیترانه را در آرامشی دلچسب ببینید. تور کشتی کروز دور اروپا 1403 ایوار، که در شهریورماه برگزار می‌شود، فرصتی استثنایی است تا تجربه سفر با یکی از لوکس‌ترین کشتی‌های کروز دنیا را کسب کنید و از گشت‌وگذار در شهرهای ساحلی اروپایی در هوایی آفتابی لذت ببرید.

  • قبل از سفر، از مدارک خود عکس بگیرید و آن را در موبایل خود ذخیره کنید تا در صورت گم‌شدن مدارک، بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.
  • پاسپورت مهم‌ترین مدرک هویتی هر مسافر است. تا جای ممکن، در طول سفر از همراه داشتن پاسپورت در خارج از هتل و سوئیت کروز خودداری کنید، تا احتمال گم‌شدن پاسپورت را به‌حداقل برسانید.
  • به‌هنگام بازدید از شهرها و جاذبه‌ها، تابع برنامه تور باشید و به موقع خودتان را به کشتی کروز برسانید.
  • هیچگاه در طول سفر همه پولتان را با خود حمل نکنید. در داخل اغلب اتاق‌های هتل‌ها و همچنین محل اقامت در کشتی کروز، صندوقی امن برای نگهداری پول وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • چه در کشتی کروز و چه در هنگام بازدید از شهرها و جاذبه‌ها، در اماکن شلوغ در حد نیازتان پول حمل کنید تا گرفتار جیب‌برها نشوید.
  • وسایل خود اعم از کیف یا بار دستی را در مترو، موزه‌ها و فروشگاه‌ها رها نکنید؛ پلیس‌ اروپا به وسایل رهاشده حساس است.
  • اگر با فرزند خود سفر می‌کنید، حتما کارت و آدرس هتل و همچنین اطلاعات کشتی کروز را در جیب لباس او قرار دهید تا در صورت لزوم بتواند شما را پیدا کند.
  • بیشتر اوقات در اروپا قیمت‌ها با لحاظ کردن مالیات بر ارزش افزوده ذکر می‌شود؛ اما گاهی هم اتفاق می‌افتد که قیمت‌ها را بدون در نظر گرفتن این مالیات تبلیغ می‌کنند؛ پس حتما به این نکته دقت کنید.

ایوار، مجری مستقیم تور کروز

شرکت ایوار به‌عنوان نماینده رسمی شرکت کشتی‌های کروز «ام‌اس‌سی کروز» (MSC Cruises) در ایران، تمامی خدمات کروز از صفر تا صد را ارائه می‌دهد. برای خدمات مشاوره رایگان از نحوه رزرو تورهای کروز و همچنین اطلاع از قیمت می‌توانید به وبسایت www.eavar.com مراجعه نموده و یا با شماره 02191009100 تماس حاصل نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر