تامین سوخت مورد نیاز ۱۱ منطقه کشور، توسط همدان انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان گفت: این شرکت با توجه به موقعیت جغرافیایی، داشتن زیرساخت‌های مناسب و نیروی انسانی متخصص، سوخت مورد نیاز ۱۱ منطقه از کشور را تامین و ارسال می‌کند.

تامین سوخت مورد نیاز 11 منطقه کشور، توسط همدان انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، امین روستایی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: ظرفیت عملیاتی بالا، نیروی انسانی متعهد، موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و مدیریت کارآمد از جمله عواملی هستند که منطقه همدان را به قطب تامین و ارسال محمولات سوختی غرب و شمال غرب کشور تبدیل کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به کارنامه موفق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در اجرای برنامه‌های مختلف ابلاغی، این بار در وسعتی برابر با هزاران کیلومتر، گسترده‌ترین چتر پوشش سوخت رسانی توسط جهادگران سوخت رسانی منطقه همدان در کشور باز شده است.

روستایی با اشاره به شرایط نابرابری میزان تولید و مصرف فرآورده‌های نفتی در کشور و اشتهای سیری ناپذیر بخش مصرف حامل های انرژی، تصریح کرد: منطقه همدان به یکی از تعیین کننده‌ترین مراکز تأمین و ارسال محمولات نفتی در کشور تبدیل شده است و در حال حاضر فرآورده های نفتی را از شهرهای اراک و ماهشهر دریافت می‌کند.

وی ادامه داد: از طرفی سوخت به مقاصد مناطق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، میاندوآب، کردستان، کرمانشاه و همدان ارسال می کنیم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خاطرنشان کرد: حجم محمولات نفتی ارسالی از ابتدای تیرماه تا روز 23 ماه جاری از انبارهای نفت نوشیجان ملایر و ایثارگران منطقه همدان شامل بنزین موتور، نفت سفید، نفتگاز، نفتگاز یورو 4، نفت کوره 380، گاز مایع، را حدود 200 میلیون لیتر اعلام شده است.

وی اضافه کرد: برای انتقال ایمن میزان انواع سوخت اشاره شده، توسط حدود 6 هزار و 200 دستگاه نفتکش جاده‌پیما جمعی ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی انجام شده است.

روستایی با بیان اینکه منطقه همدان، نقشی بی بدیل در حوزه سوخت رسانی راهبردی را ایفا می کند، افزود: چرخ خودروهای سبک و سنگین در شهرهای تبریز، مراغه، ارومیه، خوی، اردبیل، میاندوآب، سنقر، کرمانشاه، کنگاور، سنندج، بیجار، سقز، بانه، مریوان، دهگلان، دیواندره، همدان، نهاوند، ملایر، رزن، اسدآباد، کبودرآهنگ، بهار، زنجان، خدابنده (قیدار) و ناحیه مرکزی تهران بزرگ با بنزین ارسالی از همدان می چرخد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر