انتقاد روزنامه اصولگرا از حمله نماینده افراطی مجلس به ظریف /قبلا هم رسایی این کار را کرده بود

دیروز صبح کوچک زاده ،وزیر سابق خارجه را سمبل اختلاف و سمبل نفاق نامید. اقداماتی که متاسفانه نشان می دهد عده ای با آن که عنوان انقلابی را به دوش می‌کشند، اما به مطالبات و دغدغه های رهبری توجه نمی کنند.

انتقاد روزنامه اصولگرا  از حمله نماینده افراطی مجلس به ظریف /قبلا هم رسایی این کار را کرده بود

به گزارش خبرآنلاین روزنامه خراسان نوشت:

یکی از مهم ترین نکات دیدار رهبر معظم انقلاب و نمایندگان مجلس دوازدهم، تذکر همزمان ایشان به تندروهای هر دو جریان اصلی کشور بود.

ایشان در تذکری مجدد به برخی نمایندگان که به تنش آفرینی شناخته می‌شوند، موضوع جلوگیری از «تشنج در افکار عمومی مردم» را مطرح کردند. باید به یاد داشت دفعه قبل که رهبری از «سخنان اختلاف‌انگیز و دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند» برخی نمایندگان سخن گفتند، یکی از نمایندگان[حمید رسایی] همان شب به صداوسیما آمد و سخنان اختلاف برانگیزی زد که نتیجه آن، برکناری شبانه معاون سیاسی صداوسیما بود.

حتی همین دیروز صبح نیز نماینده دیگری[کوچک زاده] آقای ظریف،وزیر سابق خارجه را سمبل اختلاف و سمبل نفاق نامید. اقداماتی که متاسفانه نشان می دهد عده ای با آن که عنوان انقلابی را به دوش می‌کشند، اما به مطالبات و دغدغه های ایشان توجه نمی کنند و مسیر تحریف و تنش را انتخاب خواهند کرد و باید منتظر عملکرد پرخطر آنان برای کشور بود.

21302

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر