۲ تُن آرد خارج از شبکه توزیع در خواف کشف شد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی خواف گفت: ۸۰ کیسه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع به میزان افزون بر ۲ تن از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان کشف شد.

2 تُن آرد خارج از شبکه توزیع در خواف کشف شد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، وحید قانعی در گفتگویی با بیان اینکه 80 کیسه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع به میزان افزون بر 2 تن از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان کشف شد، اظهارکرد: این میزان آرد خارج از شبکه توزیع در سه مرحله با مشارکت مجامع امور صنفی، پلیس آگاهی و تعزیرات حکومتی در شهرستان خواف کشف و ضبط شده است.

وی گفت: از این تعداد 45 کیسه آرد خارج از شبکه توزیع امروز از انبار یک نانوایی و 35 کیسه در 2 مرحله چهار ماه گذشته هنگام انتقال به سایر نقاط کشف شده است.

قانعی با بیان اینکه نانوایی متخلف که اقدام به احتکار 45 کیسه آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع کرده بود، به پرداخت سه میلیارد و 500 میلیون ریال و صاحب انبار به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند، افزود: آردهای کشف شده در شبکه توزیع نانوایی‌های این شهرستان توزیع گردید.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی خواف تصریح کرد: نظارت‌ها برای جلوگیری از تخلفات در شبکه توزیع کالاهای اساسی همچنان با قوت ادامه دارد و شهروندان هرگونه تخلفات را به تعزیرات حکومتی و مسوولان ذیربط گزارش دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر