شورای شهر سنندج میزبان مجمع مشورتی روسای شوراهای مراکز استان‌ها و کلانشهرها

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت:مجمع مشورتی سایر شوراهای مراکز استان‌ها و کلانشهرها هفته جاری در شهر سنندج برگزار خواهد شد.

شورای شهر سنندج میزبان مجمع مشورتی روسای شوراهای مراکز استان‌ها و کلانشهرها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، عزت رضایی در صحن علنی شورای شهر سنندج که با محوریت هم اندیشی و افزایی در راستای هرچه باشکوه‌تر نحوه برگزاری مجمع مشورتی رؤسای مراکز استان‌ها و کلانشهرها به میزبانی شورای شهر سنندج اظهار کرد:مجمع مشورتی رؤسای شوراهای مراکز استان‌ها و کلانشهرها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در شهر سنندج برگزار خواهد شد.

وی برگزاری این مجمع را دارای دو دستاورد مهم دانست و افزود:یک دستاورد از دیدگاه درآمدزایی، گردشگری، عمران شهری و ساماندهی ترافیک مهم است و دستاورد دوم منشأ خیری برای جامعه شوراهای کشور خواهد بود.

رئیس شورای شهر سنندج از تشکیل چهار کمیسیون تخصصی در برگزاری این مجمع خبر داد و خاطرنشان کرد:کمیسیون فرهنگی به دبیری آقای سه‌رکوت نجفی،کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری به دبیری خانم آسو شعبانی،کمیسیون توسعه و عمران شهری به دبیری آقای کومار بابایی‌نژاد و کمیسیون حقوقی به دبیری آقای اقبال حیدریان با حضور اعضای شورای شهر در هر کدام از کمیسیون‌های مذکور تشکیل خواهد شد.

رضایی ادامه داد:در دو روز برگزاری این مجمع مشورتی در اختیار اساتید دانشگاه‌ها،صاحبنظران شخصیت‌های مراکز استانی و کشوری خواهیم بود که تمام سعی و تلاش ما بر این است که دستاوردهای خوبی برای شهر سنندج زیبا به ارمغان بیاورد.

در ادامه این جلسه،سایر اعضای شورای شهر سنندج به بیان نظرات خود در خصوص این مجمع پرداختند:

فرهاد میمنت آبادی:بر نقش مشورتی این مجمع در تصمیم‌گیری‌های کلان کشوری تأکید کرد.

شیدا حیدریان:به معضل حاشیه‌نشینی در سنندج و نیاز به راه‌حل‌های فوری برای آن اشاره کرد.

سیف الله رضایی:خواستار ارائه گزارش عملکرد مجمع‌های قبلی و برنامه‌های آتی شد.

جبار زندی:پیگیر تعیین متولی و زمان‌بندی اجرای مصوبات این مجمع شد.

سالار علی ویسی:خواستار احقاق حقوق کشاورزان و ساکنین این استان در دسترسی به منابع آبی،به دلیل برداشت بی رویه و غیر اصولی در شهرستانهای سنندج،دیواندره،دهگلان و قروه معضل فرونشیت زمین داریم

اسعد فریدی:خواستار احقاق حقوق کلانشهری برای سنندج شد.

فرزاد زارعی:بر نقش مهم شورای عالی استان‌ها در پیشبرد اهداف شوراها تأکید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر