بستیون پونی ؛ این خودرو جدید بازار فقط ۳۷۰۰ دلار قیمت دارد (+عکس)

بستیون پونی دارای ۶  رنگ بدنه است که تمامی این ها دارای رنگ مکمل سفید هستند. این خودرو در بازار چین با نام شیائوما شناسایی می شود که معادل انگلیسی آن پونی است.

عصر ایران-  بستیون پونی خودرو جدید گروه فاو در کلاس میکرو ئی وی آماده ورود به بازار شده است. این محصول کوچک شباهت زیادی به وولینگ هونگ گوانگ مینی ئی وی دارد و در 3 تریم متنوع از 3700 تا 4400 دلار قیمت گذاری شده است.

تریم پایه برد حرکتی 122 کیلومتری دارد و نسخه های گران تر به 170 کیلومتر می رسند.

بستیون پونی اولین بار در نمایشگاه خودرو شانگ های 2023 رونمایی شد و پس از آن به عنوان یکی از برنامه های جدی فاو مورد توجه قرار گرفت زیرا رقبای داخلی این کمپانی هر کدام حداقل یک میکرو ئی وی را در لیست محصولات خود قرار داده بودند.

بستیون پونی دارای 6  رنگ بدنه است که تمامی این ها دارای رنگ مکمل سفید هستند.

بستیون پونی از منظر ابعاد برابر با 3000 میلیمتر در طول، 1510 میلیمتر در عرض، 1630 میلیمتر در ارتفاع و 1953 میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.

این خودرو در بازار چین با نام شیائوما شناسایی می شود که معادل انگلیسی آن پونی است.

طراحی کابین و به طور خاص کنسول اصلی جلو مخاطب را به یاد کنسول و دسته های نینتندو می اندازد! حاصل کار زیبا و باید بگوئیم بامزه است! مقابل راننده و پشت فرمان از یک نمایشگر دیجیتال استفاده شده است.

در بخش پیشرانه بستیون پونی از یک موتور الکتریکی 27 اسب بخاری با گشتاور 85 نیوتن متر استفاده شده است. انرژی مورد نیاز از باتری 9.4 کیلووات ساعت تامین می شود که در تریم های بالاتر ظرفیت آن به 13.9 کیلووات ساعت می رسد.

وزن خالص بستیون پونی نیز با توجه به تریم 1000 و 1030 کیلوگرم محاسبه شده است.

بستیون پونی

بستیون پونی ؛ این خودرو جدید بازار فقط 3700 دلار قیمت دارد (+عکس)

بستیون پونی ؛ این خودرو جدید بازار فقط 3700 دلار قیمت دارد (+عکس)

بستیون پونی ؛ این خودرو جدید بازار فقط 3700 دلار قیمت دارد (+عکس)

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر