چرا اوباما هنوز از کاملا هریس حمایت نکرده است؟

بایدن بعدازظهر یکشنبه در عرض چند دقیقه از هریس حمایت کرد. پیش از اینکه بایدن کلمه‌ای درباره علت کناره‌گیری خود به زبان بیاورد، به‌سرعت این ایده توسط سایر رهبران حزب، از جمله بیل و هیلاری کلینتون، سناتورهای کلیدی دموکرات و اعضای با نفوذ مجلس نمایندگان مورد پذیرش قرار گرفت.

چرا اوباما هنوز  از کاملا هریس حمایت نکرده است؟

به گزارش خبرآنلاین ، دنیای اقتصاد نوشت: تا عصر یکشنبه، شاپیرو پس از تماس تلفنی هریس، علنا از او حمایت کرد. او همچنین تاییدیه‌هایی را از گاوین نیوسام، فرماندار کالیفرنیا، کوپر و مارک کلی دریافت کرد. با این حال همه دموکرات‌ها عجله‌ای برای تاج‌گذاری نداشتند و هنوز نظر رسمی خود را درباره کامالا هریس بیان نکرده‌اند. نه سناتور چاک شومر، رهبر اکثریت و نه نماینده حکیم جفریس، رهبر اقلیت مجلس از او حمایت نکردند. همچنین نانسی پلوسی، نماینده فعلی و رئیس سابق مجلس نمایندگان که از قدرت قابل توجهی برخوردار بوده، از او حمایت نکرده است. به نظر می‌رسد که اوباما خواستار یک روند رقابتی نامزدی شده است. او گفت: «در روزهای آینده، کشتی دموکرات‌ها در آب‌های ناشناخته حرکت خواهد کرد. اما من اطمینان فوق‌العاده‌ای دارم که رهبران حزب ما می‌توانند روندی را ایجاد کنند که از آن یک نامزد برجسته بیرون بیاید.»

به‌طور خصوصی، برخی از دموکرات‌ها استدلال می‌کنند که روند رقابتی‌تر به نفع هریس خواهد بود؛ زیرا می‌تواند تردیدها را درباره مهارت‌های سیاسی‌اش برطرف کند. برخی همچنین گفتند که این می‌تواند با این تصور که حزب در حال تصمیم‌گیری برای کشور در اتاقی که پرده‌هایش کشیده شده است، مقابله کند. کامالا هریس روز یکشنبه گفت که قصد دارد این نامزدی را بپذیرد و برنده شود.

23302

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر