دلخوری یک پرسپولیسی از سروش رفیعی؛ از او انتظار نداشتم!

علی نعمتی می‌گوید توقع این حرف‌ها را از سروش رفیعی در مورد بازیکنان جدا شده را نداشته است.

دلخوری یک پرسپولیسی از سروش رفیعی؛ از او انتظار نداشتم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر این وجود داشت که سروش رفیعی باعث جدایی ستاره‌های این تیم شده، رفیعی بعد از تمدید قراردادش مصاحبه‌ای 20 دقیقه‌ای و مفصل داشت و در مورد جدایی بازیکنان پرسپولیس نیز صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، او که علیرضا بیرانوند را بی‌معرفت خوانده بود، در مورد دیگر بازیکنان از جمله علی نعمتی نیز گفت که توقع این رفتار و جدایی را نداشته است. حال علی نعمتی اولین جدا شده پرسپولیس است که به این صحبت‌ها واکنش نشان می‌داد. او گفت: من توقع نداشتم سروش این صحبت‌ها را مطرح کند. چون من خودم شاهد بودم که بچه‌ها صفر تا صدشان را گذاشتند و تلاش‌شان را کردند. شاید بحث مالی، بازی کردن و احترام بود. قطعا هر کدام یک چیزی در سرشان بوده.

او ادامه داد: قرارداد مالی پرسپولیس برای من پایین بود و بحث احترام هم بود. دوست داشتم از نظر بازی کردن هم ضرر نکنم. خوشحالم که در این مجموعه با کادرفنی با دانش هستم و همه تلاشم را می‌کنم.

نعمتی در مورد هواداران پرسپولیس گفت: خاطرات خوبی داشتیم و همیشه به من لطف داشتند. من در تمرینات هم صدم را گذاشتم. در قلب من می‌مانند، دم همه‌شان گرم‌. روزهای خوبی داشتیم و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر