روحیه بسیجی حلال مشکلات صنعت گران جوان است

جانشین معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از واحدهای صنعتی تحت حمایت بسیج سازندگی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: روحیه بسیجی حلال مشکلات صنعت گران جوان است

روحیه بسیجی حلال مشکلات صنعت گران جوان است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، امیر سرتیپ گلفام در سفر به استان چهارمحال و بختیاری به همراه هیئتی از ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح برای بازدید از مجموعه های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، علاوه بر دیدار با تعدادی از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم اهلبیت، از کارگاه های تولیدی و اشتغالزایی تحت حمایت بسیج سازندگی نیز سرکشی کرد.

امیر سرتیپ ابراهیم گلفام گفت: امروز توفیق نصیبمان شد که در استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد، صنایع پرتلاش و جوان استان را ببینیم که تمام تلاش و هم و غمّ خود را بکار برده اند که شاخص های منفی بیکاری در استان را در حد وا ندازه خودشان کاهش دهند.

جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: این تلاش گران عرصه صنعت با اشتغال و کارآفرینی ونوآفرینی در حوزه های تولید، طراحی و کارهای مرتبط با آن تلاش می کنند در حوزه صنایع کارهای جدیدی انجام داده اند تا بتوانند حوزه اقتصادی و غذایی استان را ارتقا دهند.

امیر گلفام، یادآوری کرد: الحمدالله جوانانی که اینجا مشغول کار هستند علی الخصوص مدیر جوانی که اینجا دارد خودش اذعان می کرد که بسیج سازندگی در حوزه های حمایتی و هدایتی و مباحث مالی و بازرگانی نقش آفرین بوده است تا بتوانند در صنعت خودشان موفق شوند و هم چرخه تولید خوب بچرخد و هم چرخه فروش.

وی، تصریح کرد: حقیقتاً ماهیت بسیج این است که هرجایی معضلی در جامعه وجود دارد ورود پیدا می کند واینجا اقتصاد وصنعت و بازرگانی بوده که آمده اند و کمک کرده اند.

 امیر گلفام با اشاره به موارد بسیار زیاد از نمونه های کمک بسیج سازندگی به احیای واحدهای تولیدی وصنعتی و ... در سطح کشور، خاطرنشان کرد: به اذعان مسئولین این صنعت تولیدی ، دوستان عزیز در بسیج سازندگی با تمام توان وارد کار شدند و کارهای آنها را تسهیل کرده اند.

وی تأکید کرد: توسعه صنعت، به معنای توسعه اشتغال است و اشتغال بیشتر، باعث توسعه نهاد خانواده میشود که همه اینها امنیت پایدار اجتماعی را رقم می زنند  که نتیجه خوبی برای کشور خواهد داشت.

امیر گلفام در پایان گفت: روحیه بسیجی حلال مشکلات صنعت گران جوان است و در کنار بسیج سازندگی، تمام دستگاه ها علاوه بر کمک های مالی و اداری موظف اند مدلی از روحیه بسیجی را توسعه دهند و عملیاتی کنند تا مشکل جوانان حل شود زیرا صنعتگران جوان نباید به جز بحث صنعتی مشکل دیگری داشته باشند.

گفتنی است؛ امیر سرتیپ گلفام جانشین معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور به همراه هیئتی از کارگاه اشتغالزایی صنایع غذایی چم چنگ و جوراب بافی طاقانک تحت حمایت بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری درشهرستان شهرکرد بازدید کرد.

روحیه بسیجی حلال مشکلات صنعت گران جوان است

روحیه بسیجی حلال مشکلات صنعت گران جوان است

روحیه بسیجی حلال مشکلات صنعت گران جوان است

روحیه بسیجی حلال مشکلات صنعت گران جوان است

روحیه بسیجی حلال مشکلات صنعت گران جوان است

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر