پزشکیان خر لَنگ تحویل می گیرد نه نه اسب زین شده /برای خروج از تله تحریم ها نیازمند تدبیر فوری هستیم

اصغرزاده در دیدار با رئیس جمهوری منتخب گفت: باید برای خروج از تله تحریم‌های آمریکا، تدابیر فوری با رعایت شئونات و مصالح ملی و تعامل از موضع برابر اتخاذ کنید.

پزشکیان خر لَنگ تحویل می گیرد نه نه اسب زین شده /برای خروج از تله تحریم ها نیازمند تدبیر فوری هستیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم اصغرزاده رییس کمیته سیاسی جبهه اصلاحات در دیدار با مسعود پزشکیان گفت: می گویند آقای پزشکیان یک اسب زین کرده تحویل گرفته. میراث دولت قبل فقط خر لنگ است آنهم با تعهد هزار و پانصدهزار میلیارد تومان اوراق قرضه و ششصدهزار میلیارد تومان کسری بودجه و ناترازی های بزرگ در تولید برق و گاز و کمبود سوخت روزانه بنزین.

 آنگونه که عصرایران روایت کرده، وی افزود: بزرگترین دروغی که می گویند این است که دیدید به رغم تحریم ها، شاخص های کلان اقتصادی رشد کرده است. این دروغ است. 
 
 رییس کمیته سیاسی جبهه اصلاحات در این دیدار گفت: تحریم ها نه تنها برای مردم نعمت نبوده است که تداوم آن، منزلت جهانی ایران را به رغم قدرت نظامی و قدرت منطقه‌ای اش، در معرض آسیب جدی قرار داده است. جایگاه قدرت اقتصادی ایران در جهان به شکل خطرناکی در حال کاهش و تضعیف است و در این وضعیت بحرانی، ضرورت اقدام سریع و تصمیم شجاعانه اجتناب‌ناپذیر است. 
 
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی افزود: آقای پزشکیان! مهم‌ترین مشکل توسعه اقتصادی ایران، سیاست خارجی کشور است. باید برای خروج از تله تحریم‌های آمریکا، تدابیر فوری با رعایت شئونات و مصالح ملی و تعامل از موضع برابر اتخاذ کنید. 

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر