ترامپ: پس از بایدن نوبت شکست دادن هریس دروغگو است

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین گردهمایی انتخاباتی خود پس از اعلام انصراف بایدن که در شهر شارلوت در ایالت کارولینای شمالی برگزار شد با بیان اینکه سه روز پیش جو بایدن بدترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده را شکست دادیم، تاکید کرد: اکنون زمان شکست دادن کامالا هریس دروغگو، نالایق‌ترین و افراطی‌ترین معاون رئیس جمهور در تاریخ آمریکا است.

ترامپ: پس از بایدن نوبت شکست دادن هریس دروغگو است

به گزارش خبرآنلاین، ترامپ با اشاره به حادثه ترور نافرجام خود، گفت: بعد از اینکه گلوله خوردم قرار بود خوب باشم اما وقتی با این افراد بسیار خطرناک سروکار دارید، واقعاً نمی‌توانید خیلی خوب باشید بنابراین اگر شما هواداران مشکلی با این موضوع ندارید، باید بگویم که من خوب نخواهم بود.

وی در طول سخنرانی خود هریس را هدف حملات خودش قرار داد و بارها به عمد نام کوچک وی را به اشتباه تلفظ کرد و در یک مقطع از سخنان خود معاون رئیس جمهور آمریکا را به دلیل اینکه در اولین تلاشش در آزمون وکالت رد شده بود، مسخره کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از ان بی سی نیوز، ترامپ سپس با یادآوری اینکه هریس پیش از این، دادستان منطقه سانفرانسیسکو بوده است، گفت: هریس اوضاع آن شهر را خراب کرد؛ سانفرانسیسکو 20 سال پیش بزرگ‌ترین شهر کشور ما بود اما امروز دیگر قابل سکونت نیست.

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین با اشاره به اینکه بایدن مأموریت رسیدگی به علل مهاجرت از گواتمالا، هندوراس و السالوادور را به هریس واگذار کرده بود، خاطرنشان کرد: همه شاهد نتیجه ماموریت هریس در مرزهای جنوبی آمریکا هستیم و بنابراین هرگز نباید به کسی که در مقام معاون رئیس جمهور چنین کارنامه‌ای از خود بر جای گذاشته است اعتماد کرد و اجازه داد که او رئیس جمهور کشور ما شود.

وی در ادامه سخنان خود به کلام همیشگی هریس اشاره کرد و گفت: او به طور مرتب می‌گوید که من دادستان هستم و او (ترامپ) مجرمِ محکوم است، این جمله شعار کارزار انتخاباتی هریس است اما من فکر نمی‌کنم مردم آمریکا خریدار این شعار باشند.

ترامپ همچنین با مطرح کردن این پرسش که اگر در نظرسنجی‌ها هریس را هم با اختلاف 10 یا 15 امتیاز شکست دهم، آیا قرار است حزب دموکرات کاندیدای سومی را هم معرفی کند، پاسخ داد: در آن صورت سران حزب دموکرات خواهند گفت که ترامپ دارد این یکی را هم می‌کُشد! بهتر است یک نامزد جدید بیاوریم!

 جو بایدن رئیس جمهور 81 ساله آمریکا سرانجام پس از بحث‌های بسیار بر سر نامزدی او در انتخابات 5 نوامبر امسال (2024) برابر با 15 آبان ماه 1403و توانایی رقابتش با دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در این انتخابات، روز یکشنبه به وقت محلی از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور کنار کشید و از کامالا هریس معاون خود در دوره ریاست‌جمهوری به‌ عنوان نامزد حزب دموکرات حمایت کرد.

آمریکایی‌ها روز سه‌شنبه 5 نوامبر 2024 (15 آبان ماه 1403) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه 2025 آغاز خواهد کرد.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر