غلامرضا موسوی در بیمارستان بستری شد

غلامرضا موسوی (تهیه‌کننده سینما) که به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است، پس از عمل جراحی به بخش عمومی منتقل شده است.

غلامرضا موسوی در بیمارستان بستری شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا موسوی متولد 1330 تربت‌جام و از تهیه‌کنندگان و کارشناسان اقتصادی سینمای ایران است. او دانش‌آموخته دانشکده اقتصاد با مدرک کارشناسی ارشد است. موسوی فعالیت هنری را از نوجوانی در تئاتر خراسان آغاز کرد و در ادامه به روزنامه‌نگاری روی آورد. غلامرضا موسوی از اوائل انقلاب با تعدادی از هنرمندان اهل خراسان و با شیوه تعاونی کار تهیه‌کنندگی را آغاز کرد و وارد عرصه تهیه‌کنندگی در سینما شد.

طبق پیگیری ایسنا از خانواده این تهیه‌کننده سینما؛حال عمومی‌اش خوب است و طی دو تا سه روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

او در دهه 60 و 70 فعالیت توام روزنامه‌نگاری و سینما را ادامه داد و به عنوان یکی از موسسان اتحادیه تهیه‌کنندگان، فعالیت صنفی در این حوزه را ساماندهی کرد. آخرین مسئولیت صنفی غلامرضا موسوی، ریاست شورای‌عالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران است. او تهیه‌کنندگی «آفتاب‌نشین‌ها»، «جنگ نفت‌کش‌ها»، «قرمز»، «من مادر هستم»، «بغض» و ده‌ها فیلم دیگر و نیز سریال‌ «تنهاترین سردار» را طی بیش از سه دهه فعالیت در کارنامه دارد.

245245

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر