جدیدترین خبر از جمشید هاشم‌پور در بیمارستان

آخرین گزارش ها از وضعیت جمشید هاشم‌پور در بیمارستان نشان از بهبودی نسبی این بازیگر دارد.

جدیدترین خبر از جمشید هاشم‌پور در بیمارستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمشید هاشم‌پور که از مدتی پیش شرایط جسمی‌اش نگران‌کننده بود، این روزها در بیمارستان بستری است. مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با حضور در بیمارستان محل بستری جمشید هاشم‌پور پیگیر آخرین وضعیت درمانی این هنرمند شد و به این ترتیب خبر بستری او که به طور غیررسمی شنیده می شد، مورد تأیید قرار گرفت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در این دیدار پزشک معالج جمشید هاشم پور توضیحاتی را از آخرین وضعیت درمانی این هنرمند ارائه کرد.

همسر او مهرانگیز قاضی‌متین هم در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت جسمی جمشید هاشم‌پور توضیح داده: خوشبختانه حال عمومی او رو به بهبود است و به بخش منتقل شده است. چندی پیش بدحال بود که پزشکان با انجام آزمایشاتی متوجه شدند سنگ صفرا به پانکراس و کلیه و کبد برخورد کرده است. خوشبختانه زود متوجه مشکل‌ شدیم و به بیمارستان مراجعه کردیم و با انجام عملیات درمانی، معالجه شد.

قاضی‌متین از بردن نام بیمارستان به دلیل برهم نخوردن فضای آرام بیمارستان امتناع کرد و افزود: اکنون همسرم ضعف عمومی و کم‌خونی دارند و تا بهبودی کامل، پزشکان اجازه ترخیص نمی‌دهند.

از طرف دیگر عارضه مغزی، غلامرضا موسوی را راهی بیمارستان کرده است. تهیه‌کننده قدیمی سینما و تلویزیون دچار عارضه مغزی شد و پس از بستری شدن در بیمارستان به تشخیص پزشکان معالج، مورد عمل جراحی مغز قرار گرفت. گفته شده عمل جراحی با موفقیت به پایان رسیده و این تهیه‌کننده در حال حاضر شرایط بهبودی را می‌گذراند.

245245

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر