۱۱ مصدوم و ۳ جان باخته در دو حادثه رانندگی در جاده های استان سمنان

در تصادف یک دستگاه پراید با تویوتا راو۴ در کیلومتر ۳۵جاده دامغان به گلوگاه و انحراف ازجاده یک دستگاه خودروی سمند در کیلومتر ۸۰ جاده دامغان به سمنان ۱۱ مصدوم و ۳ جان باخته بر جای گذاشت

11 مصدوم و 3 جان باخته در دو حادثه رانندگی در جاده های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان بنا به گفته حسین درخشان  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان در دو حادثه رانندگی در روز جمعه ای که گذشت باعث چند جان باخته و کصدوم شد که گزارش دقیق به شرح زیر می باشد

***تصادف پراید با تویوتا راو4 در جاده دامغان به گلوگاه با 5مصدوم و 3جان باخته

حسین درخشان مدیر عامل هلال‌احمر سمنان گفت: ساعت 18:43 جمعه « 12 مرداد ماه»؛ گزارشی مبنی بر تصادف یک دستگاه پراید با تویوتا راو4 در کیلومتر 35جاده دامغان به گلوگاه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات چشمه علی هلال احمر شهرستان دامغان به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه 5 مصدوم و 3 جان‌باخته داشت که مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی توسط نجاتگران هلال احمر، با همکاری عوامل اورژانس 115 به مرکز درمانی انتقال و پیکر افراد جان باخته بعد از رهاسازی به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل داده شد.

11 مصدوم و 3 جان باخته در دو حادثه رانندگی در جاده های استان سمنان

***انحراف از جاده سمند در جاده دامغان به سمنان،6 مصدوم برجای گذاشت

 حسین درخشان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان ادامه داد :ساعت 20:06 روز،جمعه « 12 مرداد ماه»، گزارش انحراف ازجاده یک دستگاه خودروی سمند در کیلومتر 80 جاده دامغان به سمنان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر سمنان اعلام شد.

بلافاصله تیم‌ امدادی پایگاه امدادونجات آهوان به محل حادثه اعزام شدند، پس از ارزیابی مشخص شد؛ این حادثه 6 مصدوم دارد

نجاتگران هلال احمر کمک های اولیه و رهاسازی سرنشینان خودرو را انجام و باهمکاری عوامل اورژانس 115 مصدومین را به مرکز درمانی منتقل کردند.

گفتنی است 2 مصدوم در صحنه توسط اورژانس خدمات سرپایی دریافت کردند و 2 مصدوم با دادن رضایت شخصی از رفتن به مرکز درمانی امتناع ورزیدند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان