رستمیان: انتظار مدال از خودم داشتم

هانیه رستمیان گفت: با توجه به تجربه فینال‌ها انتظار مدال از خودم داشتم اما المپیک است و شرایط خود را دارد.

رستمیان: انتظار مدال از خودم داشتم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هانیه رستمیان بعد از ششمی در تپانچه 25 متر المپیک اظهار کرد: مسابقه سختی بود، فشار مسابقه بالا بود. من تجربه حضور در المپیک را داشتم و امیدوار بودم مدال آور باشم اما قسمت نبود. من همه تلاش خود را کردم. امیدوارم از این تجربه خوبی که به‌دست آوردم در المپیک بعدی استفاده کنم.

رستمیان در ادامه در مورد حریفانش گفت: همه فینالیست‌ها جزو 10 نفر اول رنکینگ بودند. تجربه حضور در فینال با آن حریفان را داشتم. این رشته مخصوصا فینال آن اصلا قابل پیش‌بینی نیست اما همه تلاشم را کردم. تجربه ارزشمندی بدست آوردم.

او در ادامه در مورد انتظارش از خودش در المپیک گفت: با توجه به مسابقات گذشته و تمریناتم انتظار فینالیست شدن را داشتم. با رکورد خوبی هم فینالیست شدم و رکورد خود را بزنم. با توجه به تجربه فینال‌ها انتظار مدال از خودم داشتم اما المپیک است و شرایط خود را دارد. تیراندازی است و همین ججایگاهم خوب اس. ناراحتی‌ام از این است که انتظار مدال داشتم.

دختر تیرانداز ایران در پایان گفت: امیدوارم از این تجربه برای مسابقات بعدی استفاده کنم و زود سهمیه المپیک بعدی را بگیرم و برای کسب مدال تلاش کنم.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان