۳۶۰ نفر در طرح استخدام شهید زین الدین زنجان به مرحله ارزیابی راه یافتند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: ۳۶۰ نفر به میزان پنج برابر ظرفیت جذب در طرح استخدام شهید زین الدین در این استان به مرحله ارزیابی تکمیلی راه یافتند.

360 نفر در طرح استخدام شهید زین الدین زنجان به مرحله ارزیابی راه یافتند

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ، مرتضی شهامی در تشریح اقدامات صورت گرفته در طرح استخدامی شهید زین الدین، افزود:مجوز صادر شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور در قالب این طرح برای استان زنجان شامل 80 نفر کارمند پیمانی، 10 نفر کارمند نخبه پیمانی و 10 نفر کارمند قراردادی برای جذب مدیران است.

بنابر گزارش ایرنا ، وی ادامه داد: نزدیک 2 سال پیش مجوز این طرح را دریافت کردیم تا بتوانیم آزمون را به صورت استانی برگزار کنیم.

معاون استاندار زنجان گفت: این طرح به صورت منطقه ای اجرا می شود و تنها تفاوتش هم با دیگر طرح ها در همین موضوع است.

شهامی ادامه داد: آزمون این طرح در هشتم دی سال گذشته برگزار و نتایج آن بهمن ماه ارسال شد که 80 دستگاه برای جذب نیرو شناسایی شده بود که 2 دستگاه به دلیل تامین اعتبار نشدن حذف شدند و در نهایت 78 دستگاه باقی ماند.

شهامی اظهار داشت: در مرحله اول مجاز بودیم داوطلبان را پنج برابر ظرفیت معرفی کنیم که در این راستا 360 نفر معرفی شدند.

وی اضافه کرد: 50 نفر ارزیاب از استان معرفی شده اند که ارزیابی اختصاصی و تخصصی افراد دعوت شده به مصاحبه را انجام می دهند.

این مسوول گفت: از فردا بخش نهایی آزمون استخدامی این طرح آغاز می شود و تا 11 روز طول خواهد کشید که دعوت شدگان دوره قبل که برای آنها پیامک ارسال شده در ارزیابی تکمیلی شرکت می کنند.

شهامی تاکید کرد: بخش اول طرح شامل استخدام 80 نفر کارمند پیمانی در برخی از دستگاه‌های اجرایی منتخب استان به روش آزمون کتبی و مصاحبه تکمیلی (مطابق همه استخدام‌های معمول) است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: در بخش دوم طرح شهید زین‌ الدین نیز 10 نفر نخبه در دستگاه‌های اجرایی استان جذب خواهند شد که رشته محل‌های مورد نظر دستگاه‌ها به بنیاد ملی نخبگان ارسال شده و افراد مورد تایید این بنیاد از طریق فرآیند فراخوان برای مصاحبه تکمیلی به دستگاه‌های اجرایی استان معرفی خواهند شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان