هشدار محمد صدر درباره نقشه نتانیاهو علیه ایران /دنبال ایجاد جنگ میان ایران و آمریکا است /باید مراقب باشیم

محمد صدر درباره نوع پاسخ ایران به اسرائیل گفت: نتانیاهو دنبال این است که بین ایران و آمریکا یک جنگ ایجاد شود و ایران را به جنگ آمریکا بکشاند. ما باید مراقب باشیم اقداماتمان به نفع دشمنان نشود.

هشدار محمد صدر درباره نقشه نتانیاهو علیه ایران /دنبال ایجاد جنگ میان ایران و آمریکا است /باید مراقب باشیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، درباره تأثیر پاسخ ایران به اسراییل بر وضعیت منطقه گفت: در آغاز جنایتی که اسراییل مرتکب شد را محکوم می‌کنیم. طبیعتا با بررسی‌هایی که جمهوری اسلامی انجام خواهد داد، حتماً پاسخ مناسبی در این زمینه به اسرائیل خواهد داد. باید توجه کنیم که در شرایط حساس فعلی و شکل‌گیری دولت، نباید در پاسخگویی عجله کرد. این پاسخ باید زمینه‌هایش آماده شود و شورای عالی امنیت ملی بررسی‌های خود را انجام دهد. نیروهای سیاسی و نظامی و امنیتی با ریاست رئیس جمهور باید به یک تصمیم مفید برسند.

بنابر گزارش انتخاب، وی درباره لزوم توجه به نوع پاسخ به اسرائیل بیان کرد: من معتقد نیستم که حتماً باید امروز و فردا پاسخ داده شود، در واقعا حتماً باید از تمام جهات این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد. آن چیزی که من دفعه قبل توصیه کردم را توصیه می‌کنم که ما باید به شکلی عمل کنیم که ضمن پاسخ قاطع به اسراییل، در عین حال مراقب باشیم که در دام اسراییل نیفتیم. نتانیاهو دنبال این است که بین ایران و آمریکا یک جنگ ایجاد شود و ایران را به جنگ آمریکا بکشاند. ما باید مراقب باشیم اقداماتمان به نفع دشمنان نشود.

صدر درباره راهکار دولت برای عبور از تنش‌های فعلی و پرداختن به تنش زدایی با جهان گفت: تماس با کشورهای همسایه و کشورهای اسلامی و عربی، همانطور برخی کشورهایی که مردم آن‌ها علیه جنایت‌های اسراییل موضع‌گیری کردند، شروع شود. اقدامات دیپلمات در این زمینه می‌تواند دست دولت برای گفتگوهای مفصل‌تر با غرب را هم باز کند. اسراییل باید به عنوان یک دولت تروریستی شناخته شود و این اقدام یک پیروزی بزرگ است.

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان