۹۶۰ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۲۶ درصد از بهای گندم تحویلی هر کشاورز که تا تاریخ ۱۵ تیر ماه گندم خود را تحویل داده اند به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل به گندمکاران پرداخت شده است.

960 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ، زمانی گفت: با پیگیری و هماهنگی مسئولین ارشد استانی باقی‌مانده مطالبات گندمکاران به حساب آن ها واریز و پرداخت مطالبات به روز می شود. 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گفت: تا تاریخ 7 مرداد ماه 246 هزار و 529 تن گندم در قالب خرید تضمینی از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

وی افزود: تاکنون 36 هزار و 415 محموله گندم از 11 هزار و 790 گندمکار خریداری و در سیلوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تأمین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

زمانی در خصوص پرداخت وجه گندم به کشاورزان، گفت: پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت اسناد مربوطه فایل پرداخت وجه، به بانک کشاورزی ارسال و بعد از طی مراحل اداری به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان با بیان اینکه هم اکنون 32 مرکز در استان زنجان فعال و آماده تحویل گندم از کشاورزان است، افزود: کشاورزان می‌توانند با ارائه کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم خود به مراکز مشخص شده مراجعه کنند.

زمانی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم 17 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان