تقویت زیرساخت‌ها و نوسازی کابل‌های مخابراتی شهرستان‌های دامغان و مهدیشهر

نوسازی تجهیزات و بهینه‌سازی شبکه مخابرات شهرستان دامغان و تبدیل کابل هوایی مخابرات به زمینی در روستای فولادمحله شهرستان مهدیشهر با موفقیت انجام شد

تقویت زیرساخت‌ها و نوسازی کابل‌های مخابراتی شهرستان‌های دامغان و مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، مجید نصیری با اشاره به اهمیت نوسازی تجهیزات و بهینه‌سازی شبکه مخابراتی، آنرا از اقدامات مهم در مخابرات شهرستان دامغان عنوان کرد.

رییس مخابرات شهرستان دامغان تقویت زیرساخت‌های مخابراتی را عاملی برای ارائه خدمات مناسب و باکیفیت به مشتریان دانست و افزود: در همین راستا عملیات بهسازی و نوسازی کابل مرکزی کافو 12 بلوار راه‌آهن دامغان با عملیات حفاری توسط بیل مکانیکی و نصب و جایگذاری ماژول انجام شد.

نصیری اظهار داشت: این عملیات با سرمایه‌گذاری بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون ریال صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، طرح زمینی کردن کابل هوایی مخابرات در گردنه بشم فولادمحله و سایت‌های گرمکش 1 و گرمکش 2 از توابع شهرستان مهدیشهر نیز اجرایی شد.

کارشناسان مخابرات مهدیشهر طی این عملیات، بیش از 3100 متر کابل هوایی را با هدف افزایش کیفیت ارتباطات مخابراتی، جلوگیری از فرسایش و آسیب‌دیدگی کابل و همچنین سرقت تجهیزات، با هزینه اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال به وضعیت زمینی تبدیل کردند.

گفتنی‌ست تلاش مجموعه مخابرات استان برای افزایش سطح کیفی خدمات و سرویس‌های ارائه شده تا رسیدن به ارتباطات پایدار مخابراتی و مهم‌تر از همه جلب رضایت حداکثری مشتریان بصورت مستمر ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان