امسال برای نخستین بار ۸۷ تن مرغ کامل از استان سمنان صادر شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آغاز صادرات مرغ در استان سمنان خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار ۸۷ تن مرغ کامل از استان سمنان صادر شد.

امسال برای نخستین بار 87 تن مرغ کامل از استان سمنان صادر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، محمدرضا قاسمی در این باره اظهار داشت: امسال برای نخستین بار 87 تن مرغ کامل و 6 تن قطعه‌بندی مرغ از استان سمنان صادر شد.

وی با اشاره به کشورهای مقصد صادرات استان سمنان گفت: این میزان مرغ  از استان سمنان به کشورهای ترکمنستان و عراق صادر شده است.


قاسمی با تأکید بر اینکه امسال نخستین سال است که صادرات مرغ از مبدأ استان سمنان انجام شده است؛ افزود: استان سمنان ظرفیت سالانه تا 12 هزار تن صادرات را دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان درباره برنامه درازمدت برای افزایش صادرات نیز گفت: با توجه به افزایش 30 تا 40 درصدی مرغ گوشتی در استان و با هدف حفظ امنیت غذایی استان سمنان صادرات مرغ در دستور کار قرار گرفته است.

قاسمی درباره برخی از اهداف صادرات مرغ در استان سمنان افزود: با افزایش میزان صادرات شاهد روند کاهشی قیمت نخواهیم بود و تولید به صورت منظم و دائمی ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مازاد تولید مرغ  صادر می‌شود؛ گفت: افزایش ترغیب مرغ‌داران به جوجه‌ریزی بیشتر از دیگر اهداف مهم صادرات به شمار میرود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان