علم الهدی: مردم روستاها و شهرستان‌ها به‌مراتب از مرکز استان در برنامه‌ها و فعالیت‌های دینی و انقلابی جلوتر حرکت می‌کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عامل موفقیت و استمرار انقلاب اسلامی با گذشت ۴۵ سال، پایگاه‌ مردمی آن است، دشمن نیز به این دلیل نتوانسته آسیب جدی به انقلاب و نظام اسلامی کشور وارد کند و جلوی توسعه آن را بگیرد.

علم الهدی: مردم روستاها و شهرستان‌ها به‌مراتب از مرکز استان در برنامه‌ها و فعالیت‌های دینی و انقلابی جلوتر حرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احمد علم‌الهدی، روز سه‌شنبه در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی، تاکید داشت: در کشور نهادی اثرگذارتر از شورای هماهنگی تبلیغات برای حفظ و تداوم انقلاب نداریم، این در حالی است که بیشتر هزینه‌های فعالیت این نهاد بر دوش مردم است.

بنابر روایت ایرنا، وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های شورای هماهنگی تبلیغات نسبت به سایر برنامه‌ریزی‌های کشور اولویت‌دار تر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به شور و هیجان نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب همانند نسل‌های اول و دوم اشاره و بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات در این زمینه با برنامه‌ها و فعالیت‌های خود یک نهاد مقدس بوده که ضامن اجرای قوی‌ نیز برای حفظ حضور مردم در عرصه نظام و انقلاب می‌باشد.

علم‌الهدی ضمن تأکید بر ضرورت هماهنگی اجرای برنامه‌های تبلیغاتی در استان بیان کرد: خراسان رضوی یک استان گسترده و بزرگ است که این گستردگی گاهی مانع برگزاری برنامه‌ها به صورت هماهنگ در تمامی شهرها، شهرستان‌ها و روستاها می‌شود.

وی ادامه داد: امکانات دستگاه‌های دولتی در مشهد به همان اندازه است که در سایر نقاط استان وجود دارد، باید اذعان کرد که مردم روستاها و شهرستان‌ها به‌مراتب از مرکز استان در برنامه‌ها و فعالیت‌های دینی و انقلابی جلوتر حرکت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری هماهنگ و هم‌زمان برنامه‌های فرهنگی در سراسر استان تأکید کرد: امروز اگر مردم هرروز صدای انقلاب را در شهر و محیط خود بشنوند، به انقلاب نزدیک‌تر می‌شوند.

وی تصریح کرد: اگر میان مردم و انقلاب فاصله‌ای به وجود آید، دشمن از آن طرف با تبلیغات علیه انقلاب از این شکاف و فاصله سوءاستفاده خواهد کرد.

علم الهدی گفت: مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند که نگذارید مردم با انقلاب فاصله بگیرند، البته منظور ایشان دانشگاه‌ها و محیط‌های تربیتی بود؛ بنابراین نباید بگذاریم فاصله‌ای بین مردم و انقلاب ایجاد شود.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان