تشکیل کمیته ویژه برای حل مساله موقوفه وردنجان

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال وبختیاری گفت :حل مسأله موقوفه وردنجان یکی از موضوعاتی بود که در سفر ریاست محترم قوه قضائیه مورد تأکید قرار گرفت.

تشکیل کمیته ویژه برای حل مساله موقوفه وردنجان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمد رزم رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در این خصوص اظهار داشت: حل مسأله موقوفه وردنجان یکی از موضوعاتی بود که در سفر ریاست محترم  قوه قضائیه مورد تأکید قرار گرفت.

وی افزود: از آنجا که سفرهای رئیس دستگاه قضا به استانها به صورت مسأله محور و با رویکرد رفع مشکلات و مطالبات مردم صورت می پذیرد لذا در سفر حضرت حجت الاسلام و المسلمین اژه ای به استان چهارمحال و بختیاری، پیگیری مشکلات مالکیتی مردم شهر وردنجان و روستاهای اطراف آن از جمله مسائل مهم این سفر بود.

رزم بیان کرد: در این راستا کمیته ای استانی متشکل از مدیران کل اوقاف و امور خیریه، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، ثبت اسناد و املاک، امور اراضی و مسئولان قضایی و نیز با حضور نماینده مردم شریف شهر وردنجان در دادگستری کل استان تشکیل گردیده تا به صورت تخصصی روند وقف اراضی شهر وردنجان از سال 1054 هجری قمری را بررسی و در خصوص موضوعاتی همچون وقف عام بودن اراضی، تحدید حدود و رعایت تشریفات قانونی اظهار نظر کند.

رئیس کل دادگستری استان گفت: ما تلاش داریم تا از طریق تعامل و رایزنی، راهکارهای قانونی را برای تعیین تکلیف وضعیت مالکیتی مردم این منطقه اعمال کنیم.

تشکیل کمیته ویژه برای حل مساله موقوفه وردنجان

تشکیل کمیته ویژه برای حل مساله موقوفه وردنجان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر